Prekybos tinklai ir toliau lenkia tradicinius Britanijos didžiuosius prekybos centrus, rodo antradienį viešinami sektoriaus duomenys, praneša „Reuters“.

Rinkos tyrimų bendrovė „Kantar Worldpanel“ nurodo, kad per tris mėnesius iki birželio 19 dienos, lyginant su tuo pačiu ankstesnių metų laikotarpiu, „Aldi“ pardavimų apimtys padidėjo 11,5 proc., todėl jos užimama rinkos dalis siekia 6,1 proc.

Savo ruožtu „Lidl“ pardavimų mastas šiuo laikotarpiu kilstelėjo 13,8 proc., todėl jai tenka 4,4 proc. britų rinkos.

Keturių stambiausių Britanijos prekybos centrų – „Tesco“, „Morrisons“, „Sainsbury's“ ir ASDA – aktyvumas pastaruoju metu ir toliau mažėja. Lyginant su praėjusiais metais, jų rinkos dalis vis labiau menksta.

Pardavimų apimtys „Tesco“ lyginamuoju laikotarpiu sumenko 1,3 proc., „Morrisons“ rodiklis krito 2,4 proc., savo ruožtu „Sainsbury's“ pardavimų mastas sumažėjo 1,4 proc., o ASDA – 5,9 procento.

Bendrasis Didžiosios Britanijos prekybos maisto prekėmis mastas sumenko 0,2 proc., o defliacijos lygis siekė 1,4 procento.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (44)