„Prekybos ir pramogų centrų plėtra pandemijos metu yra iššūkis, tad džiaugiamės, kad sėkmingai įvykęs sandoris Rygoje dar labiau įtvirtina mūsų pirmaujančias pozicijas Baltijos šalyse šioje srityje. Rygoje „Alfa“ yra labai stiprus ir populiarus prekybos centras, šiemet švenčiantis 20-ies metų veiklos sukaktį“, – sako „Akropolis Group“ direktorius Manfredas Dargužis.

Valdant prekybos centrą „Alfa“ planuojama diegti ir taikyti gerąsias Akropolis Group“ praktikas – prekybos centro vadove paskirta Zane Kaktina, prieš tai dvejus metus ėjusi „Akropole Riga“ vadovės pareigas.

Prekybos centras „Alfa“ po įsigijimo tapo pirmuoju objektu, kurio nuo pat pradžių neišplėtojo pati „Akropolis Group“. Užbaigus sandorį Ryga tapo pirmuoju miestu, kuriame „Akropolis Group“ valdys du prekybos ir pramogų centrus.

Ilgametė bendrovės patirtis valdant didžiuosius prekybos centrus ir orientacija į ilgalaikes ir abipusiškai naudingas partnerystes su nuomininkais leidžia jaustis užtikrintai plečiantis Rygoje. Pirmasis bendrovės valdomas prekybos ir pramogų centras už Lietuvos ribų „Akropole“ Rygoje buvo atidarytas 2019 m. balandžio mėnesį.

Prekybos centras „Alfa“ buvo atidarytas 2001 m., o 2019 metais – iš esmės atnaujintas ir išplėstas. Bendras prekybos centro plotas siekia 154 tūkst. kvadratinių metrų, be automobilių aikštelės – 94 tūkst. kvadratinių metrų, nuomojamas prekybos plotas – 71 tūkst. kvadratinių metrų. Prekybos centre vienu metu galima statyti 1,75 tūkst. automobilių bei apsipirkti 210-yje parduotuvių.

„Alfa“ centre veikia tokių populiarių tarptautinių ir vietinių prekių ženklų kaip „Zara“, „Reserved“, „H&M“, „Euronics“, „Sportland“, „Kidzone“, „Cenuklubs.lv“, „Cinamon“, „Lido“, „McDonalds“ bei kitų parduotuvės ir paslaugų teikimo vietos. Maisto ir plataus vartojimo prekių parduotuvė – „Rimi“.

Šalių sutarimu prekybos centro „Alfa“ pardavimo sandorio suma neatskleidžiama.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją