Interviu „Reuters“ Ch. Schereris taip pat atskleidė, kad „Airbus“ sulaukia daugiau A321 modelio orlaivių užsakymų, ypač - lėktuvo variantų, galinčių skristi ilgesniais maršrutais.

„Parduodame ilgesniems skrydžiams skirtą A321 variantą. Žmonės mums sako, kad tai yra puikus lėktuvas, mes jiems atsakome, kad suteiksime kuo ilgesnį skrydžio atstumą. Būtent taip mes darome“, - sakė Ch. Schereris.

„Airbus“ ir „Boeing“ aršiai kovoja dėl siauro fiuzeliažo orlaivių, tokių kaip „Airbus“ orlaiviai A320 ir A321 bei „Boeing 737 Max“, rinkos. Visgi Ch. Schereris patikino, kad „Airbus“ neturėtų bandyti agresyviai pulti „Boeing“ dėl dviejų „737 Max“ katastrofų sukeltos krizės.

„Aš tikrai neraginu tokio elgesio, kuomet mes bandytume išnaudoti šią situaciją, tai tiesiog netilptų į jokius rėmus“, - sakė „Airbus“ atstovas. Pasak jo, „Boeing“ yra rimtas konkurentas, todėl bendrovei pavyks atsigauti po krizės.

Po dviejų katastrofų pernai spalį Indonezijoje ir kovo 10 d. Etiopijoje, nusinešusių iš viso 346 žmonių gyvybes, „Boeing 737 Max“ orlaivių skrydžiai yra draudžiami tol, kol bus paaiškintos tikslios tragedijų priežastys.

Preliminarūs juodųjų dėžių duomenys parodė, kad Indonezijos „Lion Air“ ir Etiopijos „Ethiopian Airlines“ pilotų valdomų orlaivių katastrofos galėjo būti panašios.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją