Jis pabrėžė, kad tikslūs 2021-ųjų rezultatai bus paskelbti vėliau, juos patikrinus auditoriams.

„Tikimės, kad apyvarta viršijo 200 mln. eurų. Taip pat galime pasakyti, kad tikimės nuostolių kritimo. 2022-aisiais taip pat tikėtini nuostoliai, kaip ir viso tarptautinio aviacijos sektoriaus“, – sakė M. Gaussas.

Jis pridūrė, jog net jei pandemija ir baigsis šiais metais, oro susisiekimo sektoriaus atsigavimui prireiks laiko.

„Air Baltic“ vadovas taip pat teigė, kad žmonės nori skraidyti ir, kai tik bus sušvelninti ar panaikinti ribojimai, atsivėrusia laisve neabejotinai bus naudojamasi.

Bendrovės pardavimų pajamos per pirmus tris 2021-ųjų ketvirčius, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu metais anksčiau, padidėjo 5,9 proc. iki 127,462 mln. eurų. Pelno iki mokesčių, palūkanų, nusidėvėjimo ir nuomos atskaičiavimų (EBITDAR) pernai sausį-rugsėjį uždirbta 6,942 mln. eurų, o jos šis pelno rodiklis tuo pat metu pernai buvo neigiamas – minus 121,298 mln. eurų.

Per visus praėjusius metus Latvijos oro vežėja skraidino 1,628 mln. keleivių – 21,4 proc. daugiau nei 2020-aisiais.

96,14 proc. „Air Baltic“ akcijų valdo Latvijos valstybė, likusias – Danijos investuotojo Larso Thueseno įmonė „Aircraft Leasing 1“.

2020-aisiais „Air Baltic“ patyrė 264,6 mln. eurų grynąjį nuostolį – 29 kartais didesnį nei užpernai, pajamoms sunykus 72 proc. iki 142,6 mln. eurų.

Šaltinis
Temos
Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo neleidžiama.
BNS
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją