Vokietijos vyriausybės vadovė sakė labai pykstanti ant šalies automobilių gamintojų, kurie vadinamojo „dyzelgeito“ metu arba pažeidė įstatymus, arba pasinaudojo teisinėmis spragomis. Ji pridūrė, kad tai sukėlė grėsmę mažiausiai 800 tūkst. darbo vietų itin svarbiame pramonės sektoriuje.

Likus kiek daugiau nei mėnesiui iki rugsėjo 24 d. vyksiančių parlamento rinkimų A. Merkel davė interviu laikraščiui „Bild“ ir kalbėjo apie vairuotojų nuogąstavimus dėl to, jog dėl kilusio „dyzelgeito“ smuko jų dyzelinių automobilių vertė.

A. Merkel atkreipė dėmesį į tai, kad buvo išleisti programinės įrangos atnaujinimai, kurie leido išspręsti dyzelinių automobilių taršos problemą, ir pridūrė, kad „siekdami užkirsti kelią dyzelinių automobilių vertės smukimui arba ją atkurti, mes privalome atkurti pasitikėjimą dyzeliu“.

Vokietijos kanclerė taip pat pasisakė prieš kai kurių Vokietijos miestų planus dalinai ir visiškai uždrausti dyzeliniams automobiliams įvažiuoti į miestų centrą. Ji mano, kad tai bus „sunkiai įgyvendinama“, ir pridūrė, kad rugsėjo 4 d, rengia susitikimą su savivaldybių atstovais šiuo klausimu.

Kaip žinoma, didžiulis skandalas automobilių gamybos sektoriuje kilo 2015 metais, kai „Volkswagen“ pripažino, jog vienuolikoje milijonų jos grupės gamybos dyzelinių automobilių visame pasaulyje buvo įdiegta speciali programinė įranga, leidusi klastoti oro taršos duomenis. Tai sudavė itin smarkų smūgį prekės ženklui „pagaminta Vokietijoje“.

Šaltinis
Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo neleidžiama.
BNS
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (17)