Darbuotojai taip pat atskleidė, kaip viešbutyje užsitikrinti geriausią kainos ir kokybės santykį.

1. Mirtys

Tarp dažniausiai minimų paslapčių – viešbučio kambariuose mirusių žmonių skaičius. Viena darbuotoja, kuri dirbo viešbutyje per atostogas universitete, prisiminė, kaip viename viešbučio kambarių valytoja rado pasikorusį svečią.

„Atvyko policija su atitinkamais asmenimis ir išsivežė kūną, o likę svečiai nė nenutuokė, kas vyksta. Apie šį įvykį nebuvo pranešta ir per vietos žinių laidą.“

Viešbučiai itin įslaptina tokią informaciją, kad išvengtų neigiamos reklamos ir „tamsaus turizmo“.

2. Garsenybės

Egzistuoja tikimybė, kad jums teko gyventi viešbutyje tuo pat metu, kai jame gyveno koks nors įžymus žmogus.

„Svečiai dažniausiai nežino, kokios garsenybės gyvena viešbutyje, nebent netyčia jas sutinka, – sako Stacey Jean. – Kartą buvau viešbutyje, kuriame gyveno populiari beisbolo komanda – taip, visa komanda! – o kiti svečiai apie tai nė nenutuokė.“

3. Santykiai ir meilės intrigos

Viešbučio personalas dažniausiai iškart supranta, kas atvyko meilės reikalais. „Taip, mes žinome, kas jūs. Bet mums tai visiškai nerūpi! “

Gloria iš Londono pridūrė: „Jei keliaujate su sutuoktiniu (-e) / partneriu (-e), mes kone iš pirmo žvilgsnio galime nustatyti, kurio iš judviejų žodis lemiamas.“

4. Policija

Beveik visi viešbučiai – ir geresni, ir prastesni – turi užmezgę glaudų ryšį su vietos policija. Darbuotojai aiškina, kad tai neparodo viešbučių įtarumo ar nusiteikimo prieš svečius, tiesiog „ten, kur susirenka daug žmonių, kyla ir problemų“.

Pasak jų, pareigūnai dažniausiai pasitiki tuo, kaip darbuotojai interpretuoja vieną ar kitą incidentą, nes „viešbučio personalas paprastai gana tiksliai nustato, kada reikia kreiptis į policiją“.

5. Švara

Visi apklausoje dalyvavę darbuotojai įspėjo niekada, jokiomis aplinkybėmis neliesti lovatiesės, neapvilktos antklodės ar nuotolinio valdymo pulto, nes jie retai skalbiami ir valomi.

Taip pat darbuotojai įspėjo niekada neliesti prie kriauklės padėtų stiklinių (taip pat niekada neplaunamos), visada patikrinti, ar butelis nebuvo atidarytas, ir pataria niekada netikrinti po lova ar kitų atokių kambario vietų.

6. Kaip atšaukti rezervaciją

Jei norite paskutinę minutę atšaukti rezervaciją, bet nenorite prarasti užstato, paskambinkite į registratūrą ir nukelkite rezervaciją kelioms dienoms. Palaukite kelias valandas, paskambinkite dar kartą ir paprašykite visiškai atšaukti rezervaciją.

7. Rezervavimas

Niekada neužsakinėkite viešbučio per trečiuosius asmenis. Dažniausiai atvykus į vietą numerį galima gauti daug pigiau, tai priklauso dar ir nuo paros meto (kuo vėliau, tuo pigiau), o užsakyti tiesiogiai dažniausiai visada pigiau. Darbuotojai pridūrė, kad į ypatingus svečių pageidavimus dažniausiai neatsižvelgiama, jei jie neužsisakė numerio tiesiogiai.

8. Nemokamos paslaugos

Maloniai ir mandagiai elkitės su viešbučio darbuotojais, ypač su durininku.

„Galiu jums nemokamai parūpinti vandens buteliuose, tamponų, automobilio parkavimo paslaugą, ekskursiją, pervežimą autobusu, rezervacijas, cheminio valymo paslaugą, velniai rautų, net ir geresnės kokybės kambarį, jei jūs manęs paprašysite. Bet niekas neprašo, nes visi mano, kad esu tik durininkas“, - sakė vienas jų.

Taip pat patariama geresnio kambario prašyti tik tuomet, jei viešbučio darbuotojas laisvas, prie jo eilėje nesirikiuoja kiti svečiai. Nes mažiausiai, ko darbuotojas nori – būrio svečių, reikalaujančių perkelti juos į geresnį kambarį.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (12)