„Mūsų partneriams šis formalus statuso pasikeitimas jokios esminės įtakos neturės, tačiau mums, kaip organizacijai, tai reiškia itin svarbų žingsnį lankstesnių bei greitesnių sprendimų priėmimo link, atsivers galimybės efektyviau valdyti mums patikėtą turtą ir generuoti didesnę grąžą valstybei, tuo pačiu išlaikant aukštus skaidrumo reikalavimus, kuriuos taikėme ir iki šiol”, – teigė Indrė Kunigėlytė, Lietuvos oro uostų finansų vadovė.

Po planuojamos pertvarkos valstybė ir Susisiekimo ministerija liks vieninteliu įmonės akcininku ir turto savininku. Įgyvendinant pertvarką daug dėmesio bus skiriama ir nacionaliniam saugumui užtikrinti.

Vienas iš svarbių būsimų valdysenos pokyčių įgyvendinant šį sprendimą susijęs su sustiprintu valdybos vaidmenimi oro uostų valdyme – valdyba rinks bendrovės vadovą, tvirtins bendrovės strategiją, taip pat dalis kitų šiuo metu Susisiekimo ministerijai priskirtų valdymo funkcijų bus perskirstyta bei deleguota pagal atsakomybes pačios organizacijos lygmenyje.

Teigiama, kad tolimesnėje laiko perspektyvoje šie pokyčiai leis planuoti alternatyvius finansavimo šaltinius Lietuvos oro uostų projektams.

Lietuvos oro uostų atstovai primena, kad teisinio statuso keitimas vyksta remiantis Vyriausybės ir Seimo sprendimais bei Ekonominio bendradarbiavimo ir plėtros organizacijos (EBPO) rekomendacijomis, kuriomis siūloma mažinti politinę įtaką valstybės valdomoms įmonėms.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją