aA
„Volvo Trucks“ elektra varomas, visąlaik nuotoliniu būdu prie kompanijos informacinių sistemų prisijungęs, bet autonomiškai veikiantis vilkikas „Vera“ yra svarbi integruoto krovinių gabenimo tarp logistikos centro ir Geteborgo uosto terminalo sprendimo dalis.
Vera autonominis sunkvežimis / Volvo nuotr.
Vera autonominis sunkvežimis / Volvo nuotr.
© Bendrovės archyvas

Pranešime žiniasklaidai rašoma, kad ši transporto priemonė sukurta bendradarbiaujant „Volvo Trucks“ ir keltų bei logistikos kompanijai DFDS.

Įgyvendindama šį projektą „Volvo Trucks“ siekė praktiškai išbandyti „Vera“ realioje darbo aplinkoje. Prie kompanijos sistemų realiu laiku prisijungęs autonominis sunkvežimis turi užtikrinti sklandų krovinių srauto iš DFDS logistikos centro į uosto terminalą, iš kurio jie pristatomi į galutines pristatymo vietas visame pasaulyje, judėjimą.

Vera autonominis sunkvežimis / Volvo nuotr.
Vera autonominis sunkvežimis / Volvo nuotr.
© Bendrovės archyvas

Savo pirmąjį elektrinį, su išorinėmis sistemomis realiu laiku susietą, autonomiškai veikiantį vilkiką, skirtą pasikartojančioms užduotims logistikos centruose, gamyklose ir uostuose atlikti, „Volvo Trucks“ pristatė 2018 m. Pavadintas „Vera“, elektra varomas vilkikas pritaikytas dideliam tikslaus paskirstymo reikalaujančių krovinių kiekiui gabenti nedideliais atstumais.

„Dabar turime galimybę pritaikyti „Vera“ tam puikiai tinkančioje aplinkoje ir toliau tobulinti sistemos galimybes atliekant panašias užduotis“, – sako „Volvo Trucks“ autonominių sprendimų viceprezidentas Mikaelis Karlssonas.

Šios programos tikslas – sukurti integruotą sistemą, kurią sudaro grupė nuolat nuotoliniu būdu stebimų „Vera“ transporto priemonių, sklandžiai, efektyviai ir tvariai, nepertraukiamu srautu gabenančių krovinius nustatytu maršrutu. Bendradarbiaujant su DFDS kompanija „Volvo Trucks“ žengia pirmuosius žingsnius pritaikydama „Vera“ sudėtingesnėms transportavimo užduotims pramoniniuose rajonuose esančiuose bendrojo naudojimo keliuose atlikti.

Vera autonominis sunkvežimis / Volvo nuotr.
Vera autonominis sunkvežimis / Volvo nuotr.
© Bendrovės archyvas

„Ateityje autonomiškai veikiantis, mažai triukšmo skleidžiantis ir visai teršalų neišmetantis transportas atliks svarbų vaidmenį transformuojant logistikos sektorių, taip užtikrinant maksimalią naudą verslui ir visuomenei. Bendradarbiavimo su DFDS projektą laikome labai svarbiu skatinant technologijų plėtrą šioje srityje. Nors „Vera“ vilkikams esame nustatę griežtus maksimalaus greičio ribojimus, patys neketiname riboti savęs siekdami tolesnės pažangos. Bandymai jau prasidėjo ir per ateinančius keletą metų ketiname galutinai įgyvendinti šį sprendimą“, – priduria Mikaelis Karlssonas.

www.DELFI.lt
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(2 žmonės įvertino)
5.0000

Eismo sąlygas sunkina plikledis

Eismo sąlygas penktadienio rytą visoje šalyje sunkina plikledis, pranešė Automobilių kelių...

Nyderlandų oro linijos KLM ketina atleisti dar apie tūkstantį darbuotojų

Pandemijai toliau veikiant aviacijos sektorių, Nyderlandų oro linijos KLM ketvirtadienį paskelbė...

Eismo sąlygos: keliuose yra slidžių ruožų, naktį formuosis plikledis (1)

Lietuvoje pagrindinių valstybinės reikšmės kelių dangos ketvirtadienio pavakarę buvo daugiausia...

Norvegija suteiks paramą ant bankroto slenksčio atsidūrusioms oro linijoms „Norwegian Air Shuttle“ (2)

Norvegijos pigių skrydžių oro linijų bendrovė „ Norwegian Air Shuttle“ džiaugėsi...

Transporto sektoriuje rizikų yra, bet finansavimas turėtų augti (1)

Komerciniai bankai pastebi rizikų, susijusių su transporto įmonėmis, tačiau finansavimas šiam...

Top naujienos

Policijai įkliuvo ypatingai įžūlus sukčius: nukentėjo dešimtys žmonių, žala – daugiau kaip 300 tūkst. eurų (63)

Aplinkiniams solidaus ir patikimo verslininko įvaizdį sudaręs 25 metų vilnietis Jonas...

Pernai lietuviai išlaidavo kaip reikiant: du scenarijai, kurie mūsų komfortišką gyvenimą apverstų aukštyn kojomis (18)

Pernai daugiau pinigų skyrę savo pirmam ar antram būstui, nepamiršome pasigerinti ir komforto...

Kathleen Doherty | D+

Nusilpę ES ir JAV santykiai – Bideno rankose: ką jis turi įtraukti į savo prioritetus

Kad užkirstų kelią pinigus plaunantiems narkotikų prekeiviams, nusikaltėliams ir kleptokratams,...

Gydytojas Morozovas pasakė, koks vanduo naudingiausias lietuviams: visa kita yra tik apgavystė (30)

Mano vaikystės pasakose gyvavo tokio gyvo ir negyvo vandens idėjos. Dabar, panašu, pasakų idėjos...

Neatitikimai Rusijoje kelia iššūkių investuotojams (2)

Neatitikimas tarp Rusijos klimato politikos ir kai kurių didžiausių šalies bendrovių tvarumo...

Naktį prieš oficialią premjerą internete nutekinta visa naujoji „The Roop“ „eurovizinė“ daina: įvertinkite išsakykite nuomonę apklausoje! (30)

Praėjusiais metais didžiosios „Eurovizijos“ scenoje turėję pasirodyti „The Roop“ buvo...

Giminaitė išgirdo, ką slaugytoja kalba apie skiepus: kyla tik dvi mintys (41)

Skiepai yra vienas didžiausių mokslo laimėjimų, kurie išgelbėjo ne vieną milijoną žmonių....

Su Dovydu Laukiu susituokusi Monika Marija pirmąkart atvirai prabilo apie jųdviejų santykius ir pykčius po bendru stogu (21)

Atlikėja Monika Marija savo santykius su aktoriumi ir dainininku Dovydu Laukiu ilgą laiką laikė...

Laisva sulaukė šešerius metus kalėjusio vyro, tačiau moters gyvenimą temdo žinomų žmonių smerkimas (27)

„Žmonėms reikėtų išmokti laikyti liežuvį už dantų. Ir kartais žmonės nepagalvoja, kaip...

Čili pipirai, paprika – kodėl juos sėti reikia anksčiau už pomidorus

Vilija Juškevičienė, žinoma pomidorų kolekcininkė, sako, nuo ko reikia pradėti sėją. Tai...