aA
„Volvo Trucks“ elektra varomas, visąlaik nuotoliniu būdu prie kompanijos informacinių sistemų prisijungęs, bet autonomiškai veikiantis vilkikas „Vera“ yra svarbi integruoto krovinių gabenimo tarp logistikos centro ir Geteborgo uosto terminalo sprendimo dalis.
Vera autonominis sunkvežimis / Volvo nuotr.
© Bendrovės archyvas

Pranešime žiniasklaidai rašoma, kad ši transporto priemonė sukurta bendradarbiaujant „Volvo Trucks“ ir keltų bei logistikos kompanijai DFDS.

Įgyvendindama šį projektą „Volvo Trucks“ siekė praktiškai išbandyti „Vera“ realioje darbo aplinkoje. Prie kompanijos sistemų realiu laiku prisijungęs autonominis sunkvežimis turi užtikrinti sklandų krovinių srauto iš DFDS logistikos centro į uosto terminalą, iš kurio jie pristatomi į galutines pristatymo vietas visame pasaulyje, judėjimą.

Vera autonominis sunkvežimis / Volvo nuotr.
Vera autonominis sunkvežimis / Volvo nuotr.
© Bendrovės archyvas

Savo pirmąjį elektrinį, su išorinėmis sistemomis realiu laiku susietą, autonomiškai veikiantį vilkiką, skirtą pasikartojančioms užduotims logistikos centruose, gamyklose ir uostuose atlikti, „Volvo Trucks“ pristatė 2018 m. Pavadintas „Vera“, elektra varomas vilkikas pritaikytas dideliam tikslaus paskirstymo reikalaujančių krovinių kiekiui gabenti nedideliais atstumais.

„Dabar turime galimybę pritaikyti „Vera“ tam puikiai tinkančioje aplinkoje ir toliau tobulinti sistemos galimybes atliekant panašias užduotis“, – sako „Volvo Trucks“ autonominių sprendimų viceprezidentas Mikaelis Karlssonas.

Šios programos tikslas – sukurti integruotą sistemą, kurią sudaro grupė nuolat nuotoliniu būdu stebimų „Vera“ transporto priemonių, sklandžiai, efektyviai ir tvariai, nepertraukiamu srautu gabenančių krovinius nustatytu maršrutu. Bendradarbiaujant su DFDS kompanija „Volvo Trucks“ žengia pirmuosius žingsnius pritaikydama „Vera“ sudėtingesnėms transportavimo užduotims pramoniniuose rajonuose esančiuose bendrojo naudojimo keliuose atlikti.

Vera autonominis sunkvežimis / Volvo nuotr.
Vera autonominis sunkvežimis / Volvo nuotr.
© Bendrovės archyvas

„Ateityje autonomiškai veikiantis, mažai triukšmo skleidžiantis ir visai teršalų neišmetantis transportas atliks svarbų vaidmenį transformuojant logistikos sektorių, taip užtikrinant maksimalią naudą verslui ir visuomenei. Bendradarbiavimo su DFDS projektą laikome labai svarbiu skatinant technologijų plėtrą šioje srityje. Nors „Vera“ vilkikams esame nustatę griežtus maksimalaus greičio ribojimus, patys neketiname riboti savęs siekdami tolesnės pažangos. Bandymai jau prasidėjo ir per ateinančius keletą metų ketiname galutinai įgyvendinti šį sprendimą“, – priduria Mikaelis Karlssonas.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(2 žmonės įvertino)
5.0000

Buvęs vienintelis Austrijos imperijos uostas – į jį kelias kvepia kava (9)

Prie Adrijos jūros prigludęs Italijos miestas kadaise buvo vienintelis Austrijos imperijos...

Kelias Vilnius-Kaunas pradėtas pertvarkyti į automagistralę (15)

Viena labiausiai apkrautų Lietuvos valstybinės reikšmės transporto arterijų – magistralinio...

„Boeing 737 Max“ krizė: FAA patvirtino nesaugius sistemų dizaino (6)

JAV aviacijos reguliuotojai penktadienį patyrė smūgį dėl patvirtintų dizaino pakeitimų „...

„Renault“ iš pareigų nušalina generalinį direktorių

Prancūzijos automobilių gamintoja „ Renault “ pranešė, kad iš pareigų bus nušalintas...

„GetJet Airlines“ – pirmoji Lietuvos avialinijų bendrovė, pradėjusi vykdyti transatlantinius skrydžius (6)

„ GetJet Airlines “ tapo pirmosiomis Lietuvos avialinijomis, kurios pradėjo vykdyti...

Top naujienos

Po pragaro Pravieniškėse – šokiruojanti kalinio išpažintis: jie ten kone meldėsi, kad neišgyvenčiau (106)

Pasižiūrėję į Vytautą ir išgirdę jo balsu sunkiai tariamus žodžius nė neįtartumėte, kad...

Ekspertas perspėja dėl naujos aneksijos pavojaus: Putinas čia be vargo susitvarkytų (10)

Buvęs Vladimiro Putino patarėjas Andrejus Illarionovas perspėja dėl naujos aneksijos, kurią...

Įvertino Nausėdos pasiūlymus ir drąsiai rėžė: skurdo su 10 eurų neišgelbėsime (2)

Lietuvos verslo konfederacijos mokesčių komisijos pirmininkas Marius Dubnikovas sako, kad...

Profesorius Stukas paaiškino, kodėl būtina valgyti pusryčius: ryte dažnai daroma klaida situaciją tik pablogina (39)

Pasak Vilniaus universiteto Medicinos fakulteto profesoriaus Rimanto Stuko , sunku patikėti, bet...

Saulius Siparis apie naują mylimąją: mes beveik vienmečiai, draugystėmis su mergaitėmis aš netikiu

„Mes esame praktiškai bendraamžiai. Vyrų santykiai su jaunomis mergaitėmis man atrodo visiškas...

Ką pasakytų Greta Thunberg Indijoje? Čia yra 150 mln. vairuotojų ir tik 8000 nori elektrinių automobilių (89)

Šią vasarą „ Hyundai Motor Co.“ pristatė pirmąjį Indijos elektrinį visureigį...

Ilgiausia apgultis istorijoje: du dešimtmečius siaubo iškentę miestelėnai maro protrūkio laukė kaip išganymo (14)

Osmanų imperijos karo su Venecijos respublika metu Kandijos miestas (dabar – Heraklionas ,...

Po galingo taifūno „Hagibis“ – ypač sudėtinga padėtis: tūkstančiai žmonių skuba į pagalbą

Japonijoje dešimtys tūkstančių gelbėtojų pirmadienį ieško žmonių po galingo taifūno „...