Ankstų rytą Juozas prisiminė, kad savaitgalį baigėsi jo 30 dienų bilietas Vilniaus viešajame transporte.

„Kadangi nuolat reklamuojama ir skatinama pildytis internetu, o nenorėjau laukti prie spaudos kiosko, nusprendžiau 28,96 eurų susimokėti internetu“, - pasakojo sostinės gyventojas.

Pasak jo, atlikus pavedimą jis po poros minučių gavo patvirtinimą, kad „Vilniečio kortelė“ papildyta.

„Jau ir šis papildymas kainavo brangiau, nes buvo nuskaičiuotas ir pavedimo mokestis. Jei reklamuoja papildymą internetu, kodėl nėra kažkokios paskatos tai daryti“, - tęsė jis.

Pasipildęs „Vilniečio kortelę“ Juozas išskubėjo laukti autobuso Fabijoniškių rajone.

Įlipęs į autobusą vyras pastebėjo, kad prie bilietų komposterio prilietus jo bilietą nurodoma, kad kortelė yra tuščia.

„Dar kartą pabandžiau – tas pats“, - kalbėjo jis.

„Zuikiu“ nenorėjusiam važiuoti vilniečiui liko vienintelė išeitis – pirkti bilietą iš vairuotojo. Tiesa, kad nuvyktų į darbą Juozas turėjo važiuoti dviem autobusais, todėl pinigų neįskaitymas „Vilniečio kortelėje“ jam papildomai kainavo 2 eurus.

„Be to, vakare grįždamas namo žymėsiu „Vilniečio kortelę“, todėl dar ir viena 30 dienų bilieto diena nusibrauks“, - nepatenkintas tęsė Juozas.

Portalui DELFI susisiekus su SĮ „Susisiekimo paslaugos“ Klientų aptarnavimo centru, telefonu atsiliepusi Loreta teigė, kad šiuo metu „Vilniečio kortelės“ turėtojams internetu siūloma pildytis bilietą prieš 24 val.

Pasak jos, po papildymo sistemos atnaujinimo informaciją į komposterį apie elektroninius bilietus yra perduodama kartą į parą.

Kiek laiko truks, kol sistema bus sutvarkyta, ir gyventojai galės greičiau naudotis internetu papildyta „Vilniečio kortele“, įmonės atstovė atsakyti negalėjo.

Tuo metu Vilniaus miesto savivaldybė informuoja, kad informacija apie papildymus transporto priemonėse atnaujinami kas 30 minučių.

„Deja, pasitaiko atvejų, kai dėl duomenų perdavimo trukdžių ar dėl ryšio „duobių“ sinchronizacija su transporto priemonėmis vėluoja, todėl informacija apie tokius bilietus transporto priemones pasiekia vėliau“, - komentavo savivaldybės viešųjų ryšių skyriaus atstovė Inga Simanonytė.

Tokiais atvejais siūloma susisiekti su SĮ „Susisiekimo paslaugos, kad keleiviui būtų suteikta informacija.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (177)