„Verkių gatvės atkarpa tarp Trinapolio vienuolyno ir Verkių rūmų pasižymi intensyviu automobilių srautu: daugelis Balsių bei Verkių gyventojų, važiuodami i miesto centrą ir grįždami iš jo, nors ir turėdami alternatyvą važiuoti Žaliųjų Ežerų ir Kalvarijų g., renkasi Verkių g., kuri yra siaura, nepritaikyta dvipusio eismo srautui.

Intensyvus eismas kelia pavojų gyventojams, pėstiesiems, lankantiems draustinio teritoriją, bei dviratininkams“, - laiške miesto valdžiai rašo gyventojai.

Jie tai pat primena, kad šis kelio ruožas priklauso Verkių regioniniam parkui ir yra Verkių istorijos ir kultūros draustinio teritorijoje, o dalis kelio ruožo sutampa su Kryžiaus keliu. Gyventojai prašo į tai atsižvelgti ir nustatyti Verkių g. nuo Trinapolio vienuolyno vienos krypties eismą Žaliųjų Ežerų g. kryptimi.

Vilniaus miesto vicemeras Arūnas Štaras atsakyme Verkių gyventojams teigia, kad savivaldybės specialistai kartu su Eismo priežiūros tarnybos pareigūnais apsvarstė jų pasiūlymą ir nusprendė, kad toks eismo organizavimo pakeitimas neišspręs ir nepagerins eismo situacijos bei saugumo minėtoje gatvėje.

„Nustačius vienpusį eismą, Verkių gatvės gyventojams itin pailgėtų važiavimo kelias į miesto centrą, nes vairuotojas turėtų važiuoti aplinkkeliu. Taip pat padidėtų transporto srautai gretimose gatvėse: Žvalgų, Kalvarijų ir Žaliųjų Ežerų.

Jei būtų pritarta Jūsų siūlymui, Verkių gatve Žaliųjų ežerų gatvės link vairuotojai važiuotų dar greičiau nei dabar, nes būtų užtikrinti, kad nesutiks priešpriešiais atvažiuojančio automobilio.

Tikėtina, kad automobiliai dažnai nuvažiuotų nuo kelio, būtų laužomos tvoros, medžiai, atsitrenkiama į gyvenamuosius namus, padidėtų sunkių autoavarijų tikimybė“, - teigia A. Štaras.

Vicemeras tikina, kad savivaldybė ketina rekonstruoti Verkių gatvės atkarpas, platinti kelkraščius ir nustatyti papildomas eismo saugumo priemones – kalnelius.

Klausimas dėl Verkių gatvės šių metų pavasarį buvo nagrinėjamas dar ankstesnės kadencijos Vilniaus savivaldybėje. Pasitarime, kariam pirmininkavo tuometis mero pavaduotojas Algimantas Vakarinas, buvo nutarta, jog palei Verkių gatvę reikia plėsti dviračių takus ir organizuoti vienpusį transporto judėjimą.

Posėdyje pastebėta, kad Verkių g. dalyje yra suplanuota tarptautinė dviračių ir turizmo trasa „EuroVelo 11“, kurios įrengimas finansuojamas iš ES struktūrinės paramos lėšų.

Šio projekto įgyvendinimo darbai Vilniuje vėluoja.

Kaip rodo DELFI turimi dokumentai, nustatyti vienpusį eismą Verkių gatve tąkart prašė ne tik vietos gyventojai, Pavilnių ir Verkių regioninių parkų direktorė Vida Laurukėnienė bet ir vyskupas Juozas Tunaitis, o informaciją posėdžiui pateikė statybų kompanijos „Hanner“ valdybos pirmininkas Arvydas Avulis.

Bendrovė „Hanner“ Verkių regioniniame parke šalia Trinapolio vienuolyno yra pastačiusi gyvenamųjų namų kvartalą. Jei vienpusis eismas būtų nustatytas nuo vienuolyno Žaliųjų Ežerų g. kryptimi, kvartalo gyventojai rytais galėtų patogiai važiuoti į darbą.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją