Vyriausybė pernai liepą pasiūlė šio kelio rekonstrukciją vykdyti privataus ir viešojo sektoriaus partnerystės  būdu, tačiau projektas sustojo Seime, be kurio pritarimo daugiau nei 175 mln. eurų vertės viešasis konkursas parinkti rangovą negali būi skelbiamas, šeštadienį rašo dienraštis „Lietuvos rytas“.

„Mes esame apsisprendę, nes akivaizdu, kad rekonstrukcija yra vienintelė galima išeitis. Yra atlikta studija, Vyriausybė projektui irgi pritarė. Bet vien to nepakanka, nes šiuo atveju Seimo pritarimas yra būtinas“, - dienraščiui sakė Lietuvos automobilių kelių direkcijos laikinasis vadovas Egidijus Skrodenis.

Daugiausiai ginčų tarp parlamentarų kilo dėl projekto kainos, kuri siekia daugiau kaip 175 mln. eurų. Kritikai suskubo skaičiuoti, kad iš tiesų rekonstrukcija kainuos mažiau kaip pusę projekto vertės, todėl suabejojo, ar priežiūra bei remonto darbai gali per dešimtmetį atsieiti tokia milžinišką sumą.

Šaltinis
Temos
Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo neleidžiama.
BNS
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (69)