Asociacija prašo Vyriausybės, Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos ir Seimo Ekonomikos komiteto jų skirti daugiau.

„Nuo šiol vežėjai, norėdami įdarbinti šios profesijos atstovus, užtruks ilgiau, kai kuriais atvejais – net keliais mėnesiais. Tai reiškia, kad įmonėse dar labiau trūks darbuotojų, vėluos užsakymai klientams, gali dar labiau išaugti pristatymo paslaugų įkainiai. Atsakingų institucijų prašoma kuo greičiau skirti papildomai kvotų šiems metams“, – rašoma „Linavos“ pranešime.

Pasak jame cituojamo asociacijos prezidento Zenono Buivydo, kad transporto įmonėms šiuo metu labai sunku, apie 15 tūkst. vilkikų nėra naudojami, o sektorius galėtų įdarbinti virš 30 tūkst. vairuotojų.

„Jei vasarą 12 tūkst. vilkikų stovėjo tušti, o vežėjai buvo priversti pažeidinėti sutartinius įsipareigojimus, negalėjo laiku pristatyti krovinių, turėjo mokėti baudas, o užsakovai nutraukinėjo sutartis, tai dabar yra dar blogiau“, – teigia Z. Buivydas. Anot jo, skyrus papildomas kvotas vežėjai galėtų sulėtinti sutartinių įsipareigojimų nevykdymą, mokėtų mažiau baudų, išsaugotų esamas sutartis su klientais.

Asociacija atkreipia dėmesį, kad mažesni ir smulkūs vežėjai, dėl vairuotojų trūkumo ir stovinčių vilkikų negaudami pajamų, nebeišgali dengti kreditorinių įsipareigojimų bankams, dėl to jiems gresia baudos, delspinigiai, todėl atsakingos institucijų prašoma atsižvelgti į susiklosčiusią situaciją ir operatyviai skirti papildomų kvotų šiems metams.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją