U. Livinišas teigia, kad muitinės konfliktas tarp Rusijos ir Lietuvos brendo jau seniai. „Tai teisinga, kai valstybė gina savo ekonominius interesus, kaip dabar daro Rusija”, - tvirtina verslininkas.

U. Livinišo manymu, panašių problemų su Rusijos muitine gali kilti ir Latvijos vežėjams ir apie tai jis jau įspėjo šios pramonės šakos asociaciją.

„Pas mus nevyksta tokios apimties dokumentų klastojimas, kaip Lietuvoje, bet, nepaisant to, kai kas tuo užsiima. Taip pat tokios problemos egzistuoja ir Rygos prekybiniame uoste. Patinka ar nepatinka mums Rusija, bet, jei mes dirbame su šia valstybe, negalima apgaudinėti – reikia dirbti sąžiningai. Rusija – geras partneris, bet, jei mes norime dirbti versle klastodami dokumentus, mūsų laukia toks pat likimas, kaip ir Lietuvos”, - teigė verslininkas.

Primename, kad Rusijos muitinė sutiko sušvelninti patikrą visiems Lietuvos vilkikams mainais į 29 „nepatikimų“ vežėjų neįleidimą. Nacionalinės Lietuvos vežėjų automobiliais „Linavos“ duomenimis, į šį sąrašą pateko vieni didžiausių Lietuvos vežėjų.

Prieš porą savaičių Rusijos muitinė buvo ėmusi taikyti sugriežtintą lietuviškų vilkikų patikrą, todėl pasienyje buvo susidariusios ir 20 km eilės.

Skaičiuojama, kad iš viso Lietuvoje yra apie 20 tūkst. vilkikų, iš kurių dalis keliauja į Rusiją, dalis dirba Europoje, kiti – tik Baltijos šalyse.

„Linavos“ duomenimis, į Rusiją krovinius gabena daugiau nei 700 įmonių.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją