Šiuo įstatymo pakeitimu, J. Razma siekia užtikrinti tinkamą leidimų skirtų krovinių gabenimams į/iš trečiųjų šalių, naudojimo kontrolę, sumažinti piktnaudžiavimų galimybes, pagerinti leidimų panaudojimo apskaitą bei sudaryti sąlygas analizuoti kiekvienos valstybės vežėjų įvykdytus krovinių vežimus.

Kaip rašoma įstatymo projekto aiškinamajame rašte, pirminis tokių pakeitimų siūlytojas buvo asociacija „Linava“. Rašte J. Razma teigia: „Pastaruoju metu kaimyninės šalys (ypač Rusija irLenkija) ėmėsi aktyvių veiksmų griežtinant transporto priemonių kontrolę ir didinant baudas už leidimų neturėjimą ar netinkamą jų naudojimą. Lietuvoje šiuo metu skiriamos baudos už kelionės leidimų naudojimo tvarkos pažeidimus yra net keletą kartų mažesnės nei minėtose valstybėse. Leidimų kontrolė Lietuvos teritorijoje šiuo metu yra nepakankama ir užsienio šalių vežėjams išlieka galimybės pažeidinėti leidimų naudojimo tvarką. Didžiausias dėmesys turėtų būti skirtas tinkamam leidimų, skirtų krovinių gabenimams į/iš trečiųjų šalių, naudojimo kontrolės užtikrinimui.“

Už krovinių vežimą kelių transporto priemonėmis tarptautiniais maršrutais be kelionės leidimo, su neatitinkančiu važiavimo pobūdžio ar neužpildytu leidimu siūloma vairuotojams skirti baudą nuo 3.000 Lt iki 5.000 Lt. Jei pažeidimas būtų pakartotas – J. Razma siūlo baudas didinti nuo 5000 Lt. iki 10000 Lt.

Šiuo metu už krovinių vežimą tarptautiniais maršrutais skiriamos baudos nuo 2000 Lt. iki 3000 Lt., nepriklausomai nuo to, kelintą kartą padaromas pažeidimas.

Vadovaudamasis sėkminga Estijos ir Latvijos patirtimi, J. Razma siūlo įpareigoti policijos pareigūnus keliuose tikrinti, ar užsienio valstybių krovininių transporto priemonių vairuotojai turi reikiamus leidimus bei skirtų baudas už jų neturėjimą ar netinkamą naudojimą.

Seimui pritarus, nauji Administracinių teisės pažeidimų kodekso pakeitimai įsigaliotų šių metų lapkričio 1 d.