Trys žmonės žuvo ir dešimtys buvo sužeista, kai 2013 metų liepos 6 d. sudužo "Asiana Airlines" lėktuvas "Boeing 777".

JAV transporto departamentas pareiškė, kad "Asiana" prireikė net penkių dienų pranešti 291 keleivio šeimoms apie nelaimę.

Priežiūros tarnybos taip pat pareiškė, kad oro transporto bendrovė pritrūko vertėjų ir personalo, apmokyto, kaip elgtis nepaprastųjų situacijų atveju.

Tai pirmas kartas, kai priežiūros institucijos nubaudžia oro linijas už tai, kad nesivadovauta 1997 m. JAV įstatymu, pagal kurį privaloma teikti skubią pagalbą katastrofos aukų šeimoms.

"Tais retais atvejais, kai įvyksta avarija, aviacijos kompanijos prisiima atsakomybę už visapusiškos pagalbos keleiviams ir jų šeimų nariams suteikimą, - sakė JAV transporto departamento sekretorius Anthony Foxxas. - Tokią sunkią valandą keleiviai ir jų šeimos tikrai neturėtų rūpintis, kaip iš savo oro transporto vežėjos gauti būtiną informaciją".

Pareigūnų teigimu, Korėjoje įsikūrusioms oro linijoms prireikė penkių dienų, kad į San Fransiską būtų išsiųstas visas būtinas personalas nepaprastajai situacijai spręsti. Pasak jų, beveik visą liepos 6-ąją dieną "Asiana" nesugebėjo pranešti šeimoms karštosios linijos numerio, kuriuo keleivių šeimų nariai būtų galėję gauti informaciją apie savo artimuosius. Be to, kompanijos atstovai susisiekė su šeimomis tik praėjus dviem dienoms po katastrofos, o kai kuriais atvejais - net po penkių dienų.

Bendrovės "Asiana" lėktuvas "Boeing 777" sudužo San Fransisko tarptautiniame oro uoste leisdamasis, nes per greitai priartėjo prie nusileidimo tako ir galu rėžėsi į nusileidimo tako pradžią.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją