Itin prabangi kajutė, turinti dvivietę lovą, svetainę ir dušo kabiną, kelia kur kas didesnį keleivių susidomėjimą negu pirmosios klasės vietos, kurių rezervavimo rodiklis paprastai siekia 50 proc., Dubajue sakė „Etihad Airways“ generalinis direktorius Jamesas Hoganas.

„Esame patenkinti šių kajučių paklausa, - per vieną pramonės spaudos konferenciją sakė J. Hoganas. – Tai yra niša rinkai“. Į bilieto kainą už vieną kajutę „Residence“ įskaičiuotas tik aštuonias valandas trunkantis skrydis į vieną pusę. Tokioje kajutėje gali skristi du žmonės, rašo bloomberg.com.

Pirmasis „Etihad Airways“ laineris A380 nuo gruodžio 27 dienos skraidys iš trečiąją vietą Persijos įlankos regione užimančio vežėjo bazės Abu Dabyje į Londoną. J. Hoganas įsitikinęs, kad prabangiausias šios pramonės srities produktas privilios pasiturinčius keleivius iš didesnių vietos konkurentų: „Emirates of Dubai“, pagrindinio superlainerių operatoriaus, ir „Qatar Airways“, kuris tokio pačio modelio lėktuvą įsigijo praėjusį mėnesį, taip pat pasaulinio operatoriaus „Singapore Airlines“, kuris pirmasis įsigijo A380 dar 2007 metais.

„Etihad Airways“ yra užsisakiusi 10 lainerių A380, ir Londono maršrutu planuoja paleisti dar du lėktuvus, skraidindama į Londoną triskart per dieną vien tik tokiais superlaineriais. Vėliau 2015 metais oro linijų bendrovė šio modelio orlaiviais pradės skrydžius į Sidnėjų bei Niujorką.

„Emirates“ tobulina pirmosios klasės vietas, o „Qatar Airways“, kuri tvirtina turinti plačiausias sėdynes, savo lėktuvuose A380 ir „Boeing 787“ nusprendė apriboti šią pasiūlą.

J. Hoganas skundėsi, kad Persijos įlankos regiono vežėjų plėtrai grėsmę kelia Europos ir Jungtinių Valstijų priežiūros institucijos, nors dvišaliai susitarimai turėtų sudaryti sąlygas didesnei konkurencijai per papildomas paslaugas ir bendradarbiavimą su vietos partneriais.

„Regime didžiulį spaudimą iš JAV ir Europos, kuris kelia grėsmę oro paslaugų susitarimams su Persijos įlankos oro linijų bendrovėmis, - sakė J. Hoganas. – Toks protekcionizmas tikrai stabdo pasaulinę plėtrą ir riboja pasirinkimo galimybes“.

Ginčas su Vokietijos vyriausybe dėl atvirojo kodo sutarties tarp „Etihad Airways“ ir bendrovės „Air Berlin“, kurioje Artimųjų Rytų vežėjas turi nedidelę dalį akcijų, vyksta tik dėl to, kad būtų apginta „Deutsche Lufthansa“, pareiškė jis.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (1)