„Suprasdami sunkią situaciją, į kurią pakliuvo „Fresh Travel“ klientai, priėmėme sprendimą kompensuoti jų nuostolius, susijusius su automobilių stovėjimo rezervacijomis. Nors ir teisininkai, ir Turizmo departamento atstovai teigia, kad klientų individualiai užsisakyta automobilių parkavimo paslauga nėra susijusi su įsigytais kelionių paketais, todėl nėra kompensavimo objektas, suprasdami išskirtines aplinkybes, norime pagelbėti nukentėjusiems turistams. Prašome juos savo iniciatyva kreiptis į mūsų bendrove, nes mes nerenkame ir neturime informacijos, kur automobilio stovėjimą rezervavę klientai keliauja“, – sakė „UniPark“ prekės ženklą valdančios bendrovės „Stova“ direktorius Marius Blagnys.

Jo teigimu, šiuo metu bendrovė jau sulaukė klientų, kurie pateikė prašymus perkelti ar atšaukti parkavimo paslaugų rezervacijas. Dauguma šių klientų buvo užsisakę 8 parų automobilio stovėjimo paslaugas. Šios paslaugos vertė siekia apie 140 litų.

„Fresh Travel“ klientus, užsisakiusius automobilio stovėjimą „UniPark“ aikštelėse, bendrovė kviečia kreiptis pateikiant laisvos formos prašymą bei dokumentus, liudijančius įsigytą parkavimą neįvykusios kelionės su „Fresh Travel“ metu. Šią informaciją keliautojai prašomi pateikti „UniPark“ klientų aptarnavimo vadybininkei Sigitai Bagdanavičienei el. paštu info@unipark.lt. Telefonas pasiteiravimui +370 614 50022.