JAV Teisingumo departamentas iškėlė bylą, nes neįgaliems keleiviams, kaip manoma, buvo taikomas „laukimo“ mokestis, kadangi šiems žmonėms ilgiau užtrukdavo įlipti į transporto priemones.

Pagal susitarimą, „Uber“ suteiks kreditus daugiau nei 65 tūkst. susitarimo sąlygas atitinkančių vairuotojų, o kreditų vertė bus dvigubai didesnė už laukimo laiko mokesčius, kurie kada nors buvo imami. Bendra tokių kreditų suma gali siekti milijonus dolerių.

Pavėžėjimo bendrovė taip pat sutiko sumokėti daugiau nei 1,7 mln. JAV dolerių keleiviams, kurie pasiskundė dėl mokesčių, ir 500 tūkst. JAV dolerių kitiems nukentėjusiems asmenims.

„Neįgalieji neturėtų jaustis antrarūšiais piliečiais ar būti baudžiami dėl savo negalios, o būtent tai darė „Uber“ su savo laukimo laiko mokesčių politika“, – pažymėjo generalinio prokuroro padėjėja Kristen Clarke (Kristen Klark).

„Uber“ teigė, kad yra „patenkinta“ susitarimu.

„Prieš iškeliant šį klausimą padarėme pakeitimus, kad bet kuriam klientui, kuris turi negalią, laukimo mokesčiai būtų automatiškai neskaičiuojami“, – teigė bendrovė.

„Uber“ ima mokestį, jei vairuotojui tenka laukti ilgiau nei dvi minutes paimti bet kurį keleivį, tačiau Teisingumo departamentas teigė, kad šių mokesčių taikymas neįgaliems vairuotojams yra neteisėta diskriminacija.

Pagal dvejų metų trukmės susitarimo sąlygas „Uber“ ir toliau netaikys laukimo mokesčių keleiviams, kuriems dėl negalios reikia daugiau laiko įlipti, ir užtikrins, jog būtų galima lengvai susigrąžinti pinigus, jei tokie mokesčiai būtų imami neteisingai, nurodė prokurorai.

Šaltinis
Temos
Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo neleidžiama.
BNS
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją