Kaip rašo dienraštis „Vakarų ekspresas”, šis kranas keliauja į Baltarusiją. Įspūdingo krano šiandien turi sulaukti ir bendrovė "Klaipėdos Smeltė". Vokietijoje pagamintas kranas "LTM 1750-9.1" yra naujovė ir tik šiemet vasarį pirmą kartą buvo eksponuojamas tarptautinėje parodoje, vykusioje Las Vegase (JAV).

Ten jį pamatę ir įsigijo Baltarusijos atstovai. Pasak UAB "CIS-Cargo" komercijos direktorės Violetos Vlasovienės, Klaipėdos uosto istorijoje dar nėra buvę, kad per jį būtų gabenamas tokio galingumo mobilusis teleskopinis kranas.

Klaipėdoje krano dalys bus pakrautos į 13 vagonų (1 vagono ilgis - 13 metrų) ir geležinkeliu išgabentos į Baltarusijos Novopolocko miestą.

Į Klaipėdą šiandien barža "Scanbarge" turėtų būti atplukdytas ir didžiulių gabaritų STS ("Shipto-Shore") tipo kranas. Kovo 31 d. iš Suomijos išplukdytas 1 182 tonas sveriantis įrenginys yra skirtas bendrovei "Klaipėdos Smeltė", kurioje kraus jūrinius konteinerius.

Krano aukštis pakelta strėle siekia apie 115 metrų. Tokie kranai naudojami aptarnauti "Post-Panamax" dydžio laivus. Apie 25 mln. litų kainavęs pirkinys - vienas svarbiausių būsimo regioninio konteinerių paskirstymo centro komponentų. LKAB "Klaipėdos Smeltė" iš viso planuoja turėti tris STS tipo kranus.