„Lietuvos metų vežėju 2010“ šiemet tapo transporto bendrovė „Luckaus transportas“, kurios taikyta strategija atlikti itin greitus ir efektyvius gabenimus tarp Rytų ir Vakarų, taikant vieno sustojimo principą įmonės bazėje. Toks sprendimas kelionę nuo Vakarų Europos iki Maskvos sutrumpino bemaž dviem paromis ir leido išsilaikyti sunkmečiu, neprarandant pagrindinių užsakovų.

„Lietuvos metų ekspeditoriumi 2010“ įvardinta bendrovė „ALPI Baltika“, priklausanti tarptautinei Italijos ALPI įmonių grupei. Novatoriški ir veržlūs šios bendrovės sprendimai tapo pavyzdžiu mūsų šalies ekspeditoriams.

„Lietuvos metų logistikos operatoriumi 2010“ išrinkta į Kėdainius savo centrinį sandėlį perkėlusi ir prekybos centrų „Norfa“ logistiką užtikrinanti bendrovė „Rivona“. Ji savo darbe taiko naujausias technologijas – Radijo dažnio atpažinimo įrangą RFID, sandėlių valdymo sistemą ir modernius tiekimo grandinės planavimo instrumentus.

Susisiekimo ministerija įsteigė specialią nominaciją „Lietuvos metų vadovas 2010“, kurioje nugalėjo Vytautas Varasimavičius, bendrovių „Šturvalas“ ir „TL Nika Group“ vadovas. Šis verslininkas dar vadinamas tikruoju transportininkų tiltu tarp Europos ir Kazachstano, mat šioje šalyje jau daug metų atstovauja Lietuvai ir stiprina šalių verslo ryšius.

Nauja nominacija šiuose rinkimuose – „Lietuvos metų keleivių vežėjas 2010“ atiteko bendrovei „Vilniaus autobusai“, mat ši įmonė pirmoji Lietuvoje masiškai ėmė naudoti ekologišką, gamtinėmis dujomis varomą transportą. Sostinėje važinėja 100 gamtą tausojančių autobusų.

Rinkimų „Lietuvos transporto lyderiai 2010“ tikslas – įvertinti ir atkreipti dėmesį į transporto ir logistikos sektoriaus atstovus, kurie krizės metu sugebėjo ne tik išgyventi, tačiau ir gerokai išplėsti savo verslą. Komisija, sudaryta iš vežėjų asociacijos „Linava“, ekspeditorių asociacijos„Lineka“ ir „Lietuvos logistikos asociacijos“ vadovų išrinko po tris pretendentus į kiekvieną nominaciją. „Augti galima ir sunkmečiu, tačiau tai – aukštasis verslo pilotažas, puiki įžvalga ir intuicija priimant lemtingus sprendimus. Malonu, kad mūsų šalyje turime verslių ir savo sričiai puikiai atstovaujančių vadovų“, – sako įmones vertinusios komisijos pirmininkas, vežėjų asociacijos „Linava“ prezidentas Algimantas Kondrusevičius.

Apdovanojo geriausią techniką

Pasak, žurnalo „Transportas“ vyriausiojo redaktoriaus Gyčio Vincevičiaus, šiemet rinkimuose įvertinta specialioji technika, skirta kasdieniams mūsų poreikiams ir statyboms. „Pagal europietišką metų sunkvežimio rinkimų tradiciją nominacijos skiriamos taip, kad sunkvežimiai ir automobiliai titulus galėtų nešioti visus ateinančius metus, tad ir metai prie nugalėtojų yra ne 2010 –ieji, o 2011– ieji.“, – rinkimų subtilybes aiškina jų organizatorius.

„Lietuvos metų vilkiku 2011“ įvardintas specialiosios paskirties reikmėms pritaikytas ir daugybę modifikacijų turintis sunkvežimis „Mercedes-Benz Actros“.

Žurnalo „Transportas“ skaitytojų balsais išrinktas ir didžiausias publikos simpatijas pelnęs, įspūdingos išvaizdos statybų sunkvežimis „Volvo FMX“.

„Lietuvos metų krovininiu automobiliu 2011“ įvardino naują furgonų trijulę: „Renault Master“, „Opel Movano“ bei „Nissan Interstar“. Nors ir padabinti skirtingų gamintojų ženklais, šie automobiliai yra vienas ir tas pats modelis, gaminamas vienoje gamykloje specialių užsakymu. Pagrindiniais vertinimo kriterijais tapo automobilių eksploatacijos ypatumai, vairavimo komfortas ir pritaikymas krovinių paskirstymo bei statybų verslui.

Specialioji nominacija „Lietuvos metų pažangioji technologija 2011“, atiteko Prancūzijos gamintojui „Renault Trucks“, sukūrusiai naują elektronikos valdomą priekinių ratų hidraulinę pavarą „OptiTrack“. Ji hidraulinių variklių, įmontuotų priekiniuose sunkvežimio ratuose, pagalba užtikrina itin didelį pravažumą, o speciali elektronika neleidžia ratams praslysti.

Visiškai nauja nominacija mūsų šalyje – „Lietuvos metų autobusas 2011“, kuriuo tapo „Irisbus Citelis“. Šis Italijos koncerno „Iveco“ gaminys jau rieda ir sostinės gatvėmis, tad jį įvertinti turi progą ir kiekvienas miestietis. Autobusas gaminamas su moderniais gamtinėmis dujomis varomais varikliais bei hibridine pavara.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją