Sostinės Taryba iš naujo peržiūri naudojimosi „Statyk ir važiuok“ („Park & Ride“) aikštelėmis Vilniuje kainą.
"Statyk ir važiuok" aikštelės
© DELFI / Andrius Ufartas

Svarstoma nuo gegužės 1 d. keturis kartus mažinti šiuo metu galiojantį 2 eurų už dienos bilietą mokestį iki 50 euro centų. Į mokestį įeitų parkavimas „Statyk ir važiuok“ aikštelėje ir kelionės viešuoju transportu visą dieną, rašo Vilniaus miesto savivaldybė savo puslapyje.

„Įrengę pirmąsias „Statyk ir važiuok“ aikšteles iš karto skelbėme, jog tai pilotinis projektas. Stebėjome rezultatus, juos analizavome, o remdamiesi išvadomis, siūlome pokyčius, mažinant šiuo metu galiojantį 2 eurų už dienos bilietą mokestį iki 50 euro centų.

Ateityje mokestis turėtų priklausyti nuo aikštelių užimtumo. Taip pat svarstomi plėtros, aikštelių perkėlimo, aktyvesnių viešinimo ir visuomenės edukacijos akcijų bei kiti variantai“, – teigia Vaidotas Meškauskas, SĮ „Susisiekimo paslaugos“ Bendrųjų reikalų departamento vadovas, vykdantis direktoriaus funkcijas.

Pasak V. Meškausko, nuo aikštelių atidarymo pernai liepą iki dabar jomis pasinaudota maždaug 2 800 kartų, vadinasi, kad žmonėms šios aikštelės iki šiol netapo dažnai pasirenkama kelionių mieste alternatyva. Svarstomi įvairūs būdai, kaip efektyvinti sistemos „Statyk ir važiuok“ veikimą, kad aikštelės vairuotojams, gyvenantiems Vilniuje ar atvykusiems į Vilnių ir keliaujantiems į miesto centrinę dalį, taptų patogesnės ir patrauklesnės.

Šiuo metu Vilniuje privažiavimo į centrinę miesto dalį arterijose veikia trys „Statyk ir važiuok“ aikštelės, kuriose vairuotojai gali palikti savo automobilį ir kelionę tęsti viešuoju transportu. Jos įrengtos Ukmergės g. 246 (šalia PC „Senukai“), Sėlių g. 62 (Žvėryne) ir V. Gerulaičio g. 1 (priešais verslo centrą „Technopolis“).

„Statyk ir važiuok“ bilietai parduodami pačiose automobilių stovėjimo aikštelėse kiekvieną dieną nuo 5 iki 23 valandos arba juos galima patogiai įsigyti naudojantis mobiliąja programėle m.Ticket.

Užsienio šalyse jau populiarių, o Vilniuje pernai pristatytų „Statyk ir važiuok“ („Park & Ride“) aikštelių tikslas yra paskatinti vairuotojus pakeisti savo įpročius – į miesto centrinę dalį nevažiuoti asmeniniu automobiliu, o rinktis viešąjį transportą, taip mažinant užterštumą bei stovėjimo vietų apkrovimą.

Priėmus sprendimą pakeisti kainą į 50 euro centų kainuojantį „Statyk ir važiuok“ bilietą, naudodamasis „Statyk ir važiuok“ aikštelėmis vilnietis kas mėnesį sutaupytų maždaug 60 eurų. Automobilio stovėjimo vietinės rinkliavos zonoje kaina apskaičiuota įvertinus, kiek automobilių statoma geltonojoje ir žaliojoje rinkliavų zonoje, kai vienas automobilis stovi 7 val. ir daugiau, o už stovėjimą sumokėta mėnesio rinkliava.

Galutinį sprendimą Taryba priims artimiausiame posėdyje.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Populiariausios nuomonės
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Jūrmala šiemet suviliojo dar daugiau turistų (2)

Turistų skaičius Jūrmaloje per pirmuosius šešis 2018 m. mėnesius, palyginti su atitinkamu 2017...

Atnaujinta viena ilgiausių ir judriausių sostinės Geležinio Vilko gatvė (36)

Vilniuje suremontuota vienos ilgiausių ir judriausių – Geležinio Vilko gatvės – atkarpa nuo...

Nekasdienė proga – kaunietis vairuotoju dirba vienoje įmonėje jau pusę amžiaus (18)

Sigitas Sakalauskas į Kauno autobusų stotį ketvirtadienį vakare užsuko ne kaip paprastas...

Kaune nutiesta nauja jungtis su Vilnius - Klaipėda automagistrale (13)

Šį ketvirtadienį vairuotojams Kaune atverta Ašigalio gatvės jungtis su A1 magistrale.

Atnaujinus Palangos oro uosto taką, bus daugiau skrydžių iš pajūrio (8)

Per artimiausius kelerius metus rekonstravus Palangos oro uosto tūpimo–pakilimo taką, iš...

Top naujienos

Feisbuke uraganą sukėlusios karalienių įkvėpėjos ir jos vyro interviu apie turtus kraunančią veiklą ir tikrąjį gyvenimą (59)

Neseniai feisbuke it virusas paplito įrašas, kuriame Rasa Kaktytė kvietė moteris šypsotis,...

Mažoji Lietuva Anglijoje: pūsles ir varginantį darbą kenčia dėl 220 svarų per 3 dienas (146)

Mažoji Lietuva – taip šmaikščiai vadinamas vaisių ir daržovių pakavimo fabrikas Visbiče,...

Edita Mildažytė: esu pakankamai įtakinga, kad galėčiau priimti sprendimus ir vykdyti savo gyvenimo planą taip, kaip noriu (168)

DELFI tęsia įtakingiausiųjų rinkimus, kuriuose – ir didžiausią įtaką turinčios...

Karališkos vestuvių naktys, kurių nesinori prisiminti (12)

Jie ištarė santuokos priesaiką stebint 29 milijonams žmonių, tačiau princo Harry ir Meghan...

Savaitgaliui į namus vykę kariai pateko į avariją: vienas žuvo, keturi sužaloti papildyta (155)

Penktadienį, rugpjūčio 17 d., pavakare, kelio Molėtai–Pabradė 9-ajame kilometre, susidūrus...

Savaitgalio orai: viena diena bus ypač karšta (21)

Sunku patikėti, kad jau greitai imsime skaičiuoti paskutines vasaros dienas ir netrukus pasitiksime...

Skaitytojai dalijasi istorijomis: ką daryti, jei persekioja kelyje? (71)

DELFI skaitytojos istorija apie tai, kaip naktį ją automobiliu persekiojo nežinomas vyras...

Neįprastos vyrų ir moterų charakterio savybės, kurios atrodo seksualios priešingai lyčiai (15)

Seksualumas yra labai susijęs su kūnu. Žmonėms patinka matyti ir liesti kitų žmonių kūnus –...

Į festivalį „Karklė Live Music Beach 2018“ – net ir pėsčiomis (10)

Šiandien, penktadienį, Karklės miestelyje prasidėjo muzikos ir menų festivalis „ Karklė Live...

„Aprangos“ vadovas: turime sakyti atvirai, kad kainos nebus žemesnės (760)

„Nustokime gąsdinti žmones, kad pas mus aukščiausios kainos Europoje. Taip tikrai nėra, bet jos...