Spūstys – ir dėl perkaitusių variklių

Pradėjus antrąjį Vilniaus miesto vakarinio aplinkkelio statybų etapą, nuo liepos 10 d. Vilniaus mieste buvo uždraustas eismas Pilaitės prospekto dalyje tarp T. Narbuto gatvės ir Senojo Pilaitės kelio, važiuojant iš miesto centro pusės link Pilaitės. Norėdami patekti į rajoną, vairuotojai turi važiuoti didžiule apylanka Laisvės pr., Justiniškų g. ir Ozo g. Tiesa, daug paprasčiau iš Pilaitės pasiekti miesto centrą – vairuotojai gali važiuoti Pilaitės prospektu, eismui į centro pusę naudojama ir priešpriešinė jo dalis tarp Senojo Pilaitės kelio ir Sietyno gatvės.

Dėl naujosios apylankos važiuojant į Pilaitę vakarais susidaro spūstys, juos, pasak vairuotojų, skatina ir prastai reguliuojamas eismas. Tuo tarpu ženklas, pranešantis apie apvažiavimą pastatytas prie pat posūkio į apylanką. Eismo draudimą Pilaitės prospektu į rajono pusę paskelbus tomis dienomis, kai Vilniuje tvyrojo karščiai, kai kurie vairuotojai susidūrė ir su kita problema – perkaitusiais automobilių varikliais, tad sustojusios transporto priemonės dar labiau apsunkino patekimą į vakarinį miesto rajoną. DELFI parašęs skaitytojas skundėsi, kad eismas įprastai juda tik viena kryptimi – iš Pilaitės į miesto centrą, o norintiems patekti į rajoną nurodytas nepatogus kelias.

Vairuotojai raginami likti kantrūs

Pasiteiravus apie sprendimą parengti tokią eismo schemą, aplinkkelį statančios bendrovės „Kauno tiltai“ spaudos atstovė Rimantė Jablonskytė sakė, kad tokia eismo judėjimo schema buvo parengta ir įspėjamieji informaciniai ženklai pastatyti konsultuojantis, derinant ir juos patvirtinus Vilniaus miesto eismo organizavimo skyriui bei už miesto transporto eismą atsakingais Policijos skyriais.

„Tokia patogiausia ir saugiausia nustatyta transporto judėjimo schema parinkta atsižvelgus į aplinkinių gatvių būklę, nes ne visos sostinės gatvės yra pajėgios atlaikyti tokį didžiulį transporto srautą. Kiek sudėtingesnė transporto judėjimo schema yra iš miesto centro į Pilaitę dėl vykdomų inžinerinių tinklų rekonstravimo darbų“, - sakė ji.

R. Jablonskytė tikino, kad vairuotojai turėtų išlikti kantrūs. „Mūsų bendrovės darbuotojai stengsis darbus atlikti kaip galėdami greičiau ir, jei tik bus įmanoma, kuo anksčiau transporto eismą paleisti naujai įrengtais jungiamaisiais keliais. Iki tol vairuotojams teks apsišarvuoti geležine kantrybe, nes kito būdo vykdyti statybos darbus nėra, – sakė R. Jablonskytė. - Baigus vakarinio aplinkkelio II etapo statybas ir įrengus visus šioje atkarpoje numatytus 4 tiltus, eismas Vilniaus gyventojams ir svečiams bus patogesnis. Nuo miesto mikrorajono gatvių bus nukreipta didelė transporto srauto dalis. Tai leis patogiai susisiekti nuo Gariūnų į Pilaitės pusę ar ties Spaudos rūmais važiuojantiems gyventojams. Sumažėjusį transporto srautą pajus ne tik vakarinio aplinkkelio kaimynai – Karoliniškių ir kiti mikrorajonai, bet ir miesto centras”.

Aplinkkelį statanti bendrovė „Kauno tiltai“ praneša, kad apylanka, darbų neatlikus greičiau, į Pilaitę važiuojantys vairuotojai turės naudotis iki rugpjūčio 31 d.

Vilniaus miesto savivaldybė pranešė, kad siekiant pagerinti eismo sąlygas Vilniaus miesto vakarinio aplinkkelio II etapo statybos darbų zonos prieigose nuo 2012 m. liepos 12 d. iki 2012 m. rugpjūčio 31 d. bus įvesti papildomi eismo organizavimo pakeitimai.

Darbo dienomis nuo 15 val. iki 21 val. bus draudžiamas transporto eismas Senuoju Pilaitės keliu nuo Pilaitės prospekto link Justiniškių gatvės. Taip pat vairuotojai važiuojantys Sidaronių gatve nuo Vilniaus rajono link miesto centro Sidaronių gatvės ir Senojo Pilaitės kelio sankryžoje bus nukreipti į Senąjį Pilaitės kelią.

Vairuotojai, važiuojantys Viršuliškių skersgatviu link Pilaitės, Sidaronių gatvės ir Viršuliškių skersgatvio sankryžoje bus nukreipti į Šešuolių gatvę link Justiniškių gatvės.

Minėtose sankryžose patruliuos policija, vairuotojai prašomi laikytis kelių eismo taisyklių ir eismo reguliuotojų nurodymų.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (148)