„Planuojame, kad gruodžio pab. startuosianti kelionė traukiniu Vilnius-Ryga truks apie 4:15 val. Rail Baltica tą pačią kelionę turi sutrumpinti iki 1:54 val.“, – sekmadienį savo „Facebook“ paskyroje rašė ministras.

Maršrutas Vilnius-Klaipėda privalo būti greitesnis


Vertindamas šio maršruto trukmę, ministras pažymi, kad kelionė traukiniu Vilnius-Klaipėda taip pat turi būti greitesnė.

„Turime pasiekti, kad kelionės traukiniu Vilnius-Klaipėda trukmė būtų ne ilgesnė, nei Vilnius-Ryga“, – rašė jis, akcentuodamas, kad pirmieji žingsniai tam jau yra padaryti.

„Nauja europinė greitoji geležinkelio jungtis su Klaipėda pripažinta visai Europai svarbiu projektu (beliko sulaukti tik Europos Parlamento patvirtinimo). Judant toliau jau artimiausiais metais Lietuvai reikės pasirinkti, kur ši naujoji vėžė bus tiesiama“, – teigė M. Skuodis.

Susisiekimo ministras nurodė, kad variantų, kur galėtų būti tiesiama naujoji vėžė yra ne vienas. Tačiau, anot jo, svarbiausias rodiklis, lemiantis pasirinkimą, turi būti kelionės greitis.

„1,5 val. tebūnie ambicija, bet iki 2 val. – būtinybė“, – pridūrė jis.

ELTA primena, kad „Lietuvos geležinkelių“ grupės keleivių vežimo bendrovė „LTG Link“ jau šią žiemą planuoja keleiviams pasiūlyti naują tarptautinę tvaraus susisiekimo geležinkeliu jungtį su Latvija. Dėl šio keleivinio traukinio maršruto atidarymo sutarus visų trijų Baltijos šalių transporto ministrams ir premjerams, tikimasi, kad pirmasis traukinys iš Vilniaus į Rygą galės išvykti jau šių metų gruodžio 27 d.

Tarptautine jungtimi traukiniai kursuos tiesioginiu maršrutu Vilnius–Kaišiadorys–Šiauliai–Joniškis–Jelgava–Ryga.

Bendrovė šiuo metu atlieka paruošiamuosius naujo maršruto darbus. Jau pasirašytas susitarimas su Latvijos infrastruktūros valdytoju dėl šios šalies infrastruktūros naudojimo.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją