Rugpjūčio viduryje DELFI rašė apie vilnietės Linos istoriją, kur mergina buvo pasipiktinusi happyfly.lt veikla: ji nusipirko bilietus į Londoną, už juos apsimokėjo, o vėliau sulaukė el. laiško, kuriame buvo prašoma primokėti 90 litų, nes bilietai neva pabrango.

Lina brangiau už bilietus nusprendė nemokėti ir kelionę lėktuvu nusipirko tiesiogiai iš oro bendrovės. Happyfly.lt įsipareigojo pinigus už pirmus bilietus sugrąžinti 2-4 savaičių laikotarpiu. Tačiau praėjus beveik dviem mėnesiams sostinės gyventoja dar neturėjo už bilietus sumokėtų pinigų.

„Kelis kartus siunčiau užklausą įmonei, klausdama, kada mano sąskaitą pasieks pinigai, tačiau vis sulaukdavau to paties atsakymo, kad būsiu informuota, kai bus atliktas pavedimas. Prašiau, kad man duotų buhalterijos kontaktus, bet buvo atsakyta, kad su buhalterija klientai nėra sujungiami“, - skundėsi vilnietė.

Happyfly.lt: klientei pervedimas padarytas

DELFI susisiekus su happyfly.lt, atsiliepusi Gintarė su žmogumi, bendraujančiu su žiniasklaida, sujungti nesiteikė ir sakė, kad situaciją pakomentuos pati.

„Matau, kad klientei yra atliktas grąžinimas, - teigė ji. - Nematau kada. Pas mane tik pažymėta, kad klientei atliktas grąžinimas“.

Pašnekovė sakė, kad klientė mokėjimą atliko per mokejimai.lt, todėl pinigai nukreipti ten. „Jei ji dar negavo pinigų, tai turi kreiptis į juos. Mes jau jai esame grąžinę pinigus“, - teigė įmonės atstovė.

Pasiteiravus, ar klientė yra informuota apie sugrąžintus pinigus, happyfly.lt darbuotoja atsakė, kad taip.

Pinigus atgavo iškart

Po pokalbio su happyfly.lt atstove DELFI vėl paskambino vilnietei, tačiau ši teigė, kad jokios informacijos apie atliktą pervedimą negavo.

Pokalbio metu pasitikrinusi savo el. paštą, mergina pamatė, kad kaip tik tuo metu pašto dėžutėje pasirodė el. laiškas, kuriame informuojama, kad pervedimas buvo atliktas.

Po kurio laiko į sostinės gyventojos sąskaitą įkrito ir ilgai laukti pinigai už atsisakytus lėktuvo bilietus.

„Tikriausiai čia jų strategija – pinigus kuo ilgiau laikyti pas save. Kol nepradedi kovoti, tol nemoka“, - nuomonę išsakė pašnekovė.

Dėl delspinigių gali kreiptis į teismą

Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos Turizmo ir atlygintinų medicininių paslaugų skyriaus vedėja Solveiga Kuzienė aiškino, kad vartotojai, neatgavę pinigų už atsisakytą skrydį, gali kreiptis į tarnybą ir rašyti prašymą, kad būtų išnagrinėtas vartotojo ginčas.

„Dėl delspinigių priteisimo iš bendrovės „Happy Travel Lt“ vartotoja turėtų kreiptis į teismą“, - sakė specialistė.

Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba yra gavusi 25 skundus dėl „Happy Travel Lt“ veiklos. Kaip teigė tarnybos atstovė, vartotojai skundžiasi dėl įvairių aplinkybių: neužsakytų bilietų, nepagrįstai padidintos bilieto kainos ar negrąžinamų pinigų, atsisakius mokėti už bilieto pabrangimą.

Tarnyba yra pradėjusi tyrimą dėl minėtos bendrovės galimai nesąžiningos komercinės veiklos vartotojų atžvilgiu.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (56)