„Esu labai nusivylęs „Air Lituanica“ skrydžių kompanija. Pirkome bilietus Vilnius - Dublinas ir atgal, internetinėje svetainėje buvo sakoma, kad skrydis tiesioginis ir trunka 3 val. 10 min. Kai tik žmonės įsėdo į lėktuvą, buvo pranešta, kad lėktuvas leisis Londone, kur reikėjo pasiimti lagaminus ir vėl iš naujo pereiti visą registraciją. Į Dubliną lėktuvas vėlavo apie 3 val. - paskambinus į „Air Lituanica“ jie vis tiek sako, kad čia ir yra tiesioginis skrydis. Iš Dublino ta pati istorija: tik ne Londone stotelė, bet Palangos oro uoste“, - dėsto skaitytojas.

Anot jo, žmonės vėliau kreipėsi elektroniniu paštu į skrydžių bendrovę, kad sužinotų, ar bus kokios nors kompensacijos.

„Su persėdimu galėjome nusipirkti bilietus pigiau, tai gavome atsakymą, kad už tiesioginius skrydžius jokių kompensacijų nebus“, - rašė jis.

Skrydžių bendrovės komunikacijos vadovė Sandra Meškauskaitė paaiškino, jog kai kurie kalėdiniai skrydžiai t. y. 8 iš 34, buvo vykdomi su sustojimu Londone arba Palangoje.

„Keleivius apie tai, kad kai kurie skrydžiai bus vykdomi su sustojimu ir dėl to keičiasi jų kelionės laikai informavome iš anksto, keleiviai turėjo teisę nemokamai pakeisti skrydžio datas arba atsisakyti skristi ir susigrąžinti pinigus už bilietus. Atsiprašome keleivių, jeigu teko patirti nepatogumų, tačiau galime užtikrinti, kad visi keleiviai savo kelionės tikslą pasiekė. Norime patikslinti, kad skrydžiai vykdomi su sustojimu nėra jungiamieji, o keleivio minimos papildomos saugumo procedūros Londone yra oro uosto reikalavimas, kurio negalėjome nepaisyti“, - teigė ji.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (133)