aA
Centrinės ir Rytų Europos mobilumo ir logistikos lydere siekianti tapti bendrovė „Lietuvos geležinkeliai“ augina per Lietuvą vežamų kiniškų krovinių srautus. Bendrovės lokomotyvai šiemet jau pervežė 60 konteinerinių sąstatų.
Lyduvėnų geležinkelio tiltas
© Stopkadras

„Lietuvos geležinkelių“ generalinio direktoriaus Manto Bartuškos teigimu, šiemet daugiau kiniškų krovinių pervežama dėl augančių prekybos apimčių tarp Kinijos ir Europos, patogios Lietuvos geografinės padėties.

Kinija yra viena iš mūsų prioritetinių krovinių vežimo rinkų. Per atstovybę Kinijoje nuolat bendradarbiaujame su kinų logistikos bendrovėmis, kurioms siūlome greitas, kokybiškas ir efektyvias paslaugas. Lietuva yra išskirtinėje geografinėje padėtyje, turime puikiai išvystytą ir modernią infrastruktūrą, sujungiančią krovinių srautus tarp Rytų ir Vakarų“, – sakė šiuo metu Kinijoje viešintis M. Bartuška.

Pasak „Lietuvos geležinkelių“ vadovo, kiniškų krovinių tranzito augimui taip pat įtakos turi nuoseklus „Lietuvos geležinkelių“ darbas stiprinant ryšius su Kinijos partneriais. Šiemet bendrovė savo paslaugas pirmą kartą pristatė didžiausioje Kinijos transporto ir logistikos parodoje „Transport Logistic China 2018“, vadovai susitiko su didžiausių Kinijos krovos ir logistikos bendrovių atstovais.

Nuo lapkričio „Lietuvos geležinkeliai“ pradėjo organizuoti kiniškų krovinių gabenimą ir kombinuotu būdu – jūra ir geležinkeliu. Pirmieji 200 vnt. konteinerių pervežti lapkričio 1-ąją. Šiuo metu taip pat derinamas pašto siuntų pervežimas – planuojama, kad pirmosios pašto siuntos iš Kinijos traukiniu Lietuvą pasieks dar šiais metais.

Iš Kinijos į Lietuvą kroviniai geležinkeliais atkeliauja per Baltarusiją. Į galutinę vietą Vokietijoje pervežami kompiuteriai, buitinė technika ir kita įranga. Tuo tarpu iš Vokietijos per Lenkiją, Kaliningradą, Lietuvą ir kitas šalis Kinijos link gabenamos automobilių detalės ir pramonės prekės. Iš viso „Lietuvos geležinkelių“ lokomotyvais šiemet planuojama pervežti apie 120 konteinerinių sąstatų su kiniškais kroviniais.

Siekdami didinti per Lietuvą vežamų Kinijos krovinių kiekį, „Lietuvos geležinkeliai“ šiemet planuoja išplėsti krovos pajėgumus ties Lenkijos pasieniu esančioje Šeštokų geležinkelio stotyje, nuo 2019 metų – ir per Kauno intermodalinį terminalą. Taip pat ieškoma galimybių vežti Kinijos krovinius į Skandinavijos šalis per Klaipėdos jūrų uostą. Dėl to deramasi su Švedijos ir Suomijos bendrovėmis.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Žiniasklaida: į Vilnių vėluojama pristatyti naujus autobusus ir troleibusus (11)

Iki šių metų pabaigos Vilnių turėtų pasiekti 17 naujų autobusų ir 40 troleibusų, tačiau...

Ruošiamasi skelbti „Rail Baltica“ ruožo Rokai–Kaunas rangovo konkursą (1)

Valstybės valdomi „Lietuvos geležinkeliai“ ruošiasi skelbti europinės vėžės geležinkelio...

„Small Planet Airlines“ Lietuvoje atleidžia apie ketvirtadalį darbuotojų (1)

Finansinių sunkumų slegiama persitvarkanti Lietuvos užsakomųjų skrydžių bendrovė „ Small...

Paskelbtas oro taršos mažinimo plano projektas: apie automobilių mokestį nebeužsimenama (4)

Ketvirtadienį viešai paskelbtas Aplinkos ministerijos parengtas Nacionalinis oro taršos mažinimo...

ACEA: naujų automobilių pardavimų augimas Lietuvoje – sparčiausias ES (11)

Naujų automobilių pardavimų augimas Lietuvoje per dešimt šių metų mėnesių buvo sparčiausias...

Top naujienos

Nobelio premijos laureatas: jau dabar pajutome skonį to, kas mūsų laukia. Gali tapti gerokai blogiau „kyla pavojus JAV demokratijai“

Garsusis ekonomistas Josephas Stiglitzas atkreipia dėmesį į tris realiausią grėsmę keliančius...

Lemiamos „Žalgirio“ atakos rebusas: kodėl viskas baigėsi plyta, o ne laisvutėlio Milaknio šūviu? pažymiai žaidėjams (57)

„Mes esame tikrai toli nuo savo potencialo, bet žaidžiame dėl pergalių su „Barcelona“,...

Profesorius Lukoševičius: druska gali žudyti, bet jos visiškai atsisakius – tragiškos pasekmės

Koks valgomosios druskos vaidmuo žmogaus mityboje ir jos sąsajos su kraujospūdžiu? Aiškinama, kad...

Jauni Lietuvos gyventojai trykšta optimizmu – atlyginimus tikisi augsiant keleriopai

Lietuvos jaunimas savo ateitį vertina optimistiškai: SEB banko atliktas 18–25 metų gyventojų...

Dėl sulaužyto gyvenimo dabar nebežino, kur kreiptis: gailiuosi, kad nuvedusi dukterį pas gydytojus, paklausiau jų patarimo (209)

Prieš daugelį metų globėjų į užsienį kartu su seserimi išvežta lietuvaitė po dešimties ten...

Garsiausių menininkų našlė: vieni vadino mūza, kiti – vyrus gniuždančiu monstru

Ją vadino kūrėjų mūza. Ji įsimylėdavo talentingiausius to meto vyrus, jie atsakydavo tokiais...

Kalėdinės mugės pasaulyje – kur geriausia ieškoti šventinės nuotaikos?

Rankas šildantis karšto gėrimo puodelis magiškomis švieselėmis blyksinčioje...

Prieš 23 metus duotam interviu Samas papasakojo apie išbyrėjusius dantis, o savo ateitį „numatė“ Rusijoje (24)

Internete pasirodė prie 23 metus kurta laida „X klanas“ (aut.Ligita Juknevičiūtė ir Remigijus...

Gabrielius Landsbergis: siūlome stabdyti mokesčių pertvarką (62)

Šiandien vykstančiame Tėvynės sąjungos-Lietuvos krikščionių demokratų ( TS-LKD ) Tarybos...