aA
Centrinės ir Rytų Europos mobilumo ir logistikos lydere siekianti tapti bendrovė „Lietuvos geležinkeliai“ augina per Lietuvą vežamų kiniškų krovinių srautus. Bendrovės lokomotyvai šiemet jau pervežė 60 konteinerinių sąstatų.
Lyduvėnų geležinkelio tiltas
Lyduvėnų geležinkelio tiltas
© Stopkadras

„Lietuvos geležinkelių“ generalinio direktoriaus Manto Bartuškos teigimu, šiemet daugiau kiniškų krovinių pervežama dėl augančių prekybos apimčių tarp Kinijos ir Europos, patogios Lietuvos geografinės padėties.

Kinija yra viena iš mūsų prioritetinių krovinių vežimo rinkų. Per atstovybę Kinijoje nuolat bendradarbiaujame su kinų logistikos bendrovėmis, kurioms siūlome greitas, kokybiškas ir efektyvias paslaugas. Lietuva yra išskirtinėje geografinėje padėtyje, turime puikiai išvystytą ir modernią infrastruktūrą, sujungiančią krovinių srautus tarp Rytų ir Vakarų“, – sakė šiuo metu Kinijoje viešintis M. Bartuška.

Pasak „Lietuvos geležinkelių“ vadovo, kiniškų krovinių tranzito augimui taip pat įtakos turi nuoseklus „Lietuvos geležinkelių“ darbas stiprinant ryšius su Kinijos partneriais. Šiemet bendrovė savo paslaugas pirmą kartą pristatė didžiausioje Kinijos transporto ir logistikos parodoje „Transport Logistic China 2018“, vadovai susitiko su didžiausių Kinijos krovos ir logistikos bendrovių atstovais.

Nuo lapkričio „Lietuvos geležinkeliai“ pradėjo organizuoti kiniškų krovinių gabenimą ir kombinuotu būdu – jūra ir geležinkeliu. Pirmieji 200 vnt. konteinerių pervežti lapkričio 1-ąją. Šiuo metu taip pat derinamas pašto siuntų pervežimas – planuojama, kad pirmosios pašto siuntos iš Kinijos traukiniu Lietuvą pasieks dar šiais metais.

Iš Kinijos į Lietuvą kroviniai geležinkeliais atkeliauja per Baltarusiją. Į galutinę vietą Vokietijoje pervežami kompiuteriai, buitinė technika ir kita įranga. Tuo tarpu iš Vokietijos per Lenkiją, Kaliningradą, Lietuvą ir kitas šalis Kinijos link gabenamos automobilių detalės ir pramonės prekės. Iš viso „Lietuvos geležinkelių“ lokomotyvais šiemet planuojama pervežti apie 120 konteinerinių sąstatų su kiniškais kroviniais.

Siekdami didinti per Lietuvą vežamų Kinijos krovinių kiekį, „Lietuvos geležinkeliai“ šiemet planuoja išplėsti krovos pajėgumus ties Lenkijos pasieniu esančioje Šeštokų geležinkelio stotyje, nuo 2019 metų – ir per Kauno intermodalinį terminalą. Taip pat ieškoma galimybių vežti Kinijos krovinius į Skandinavijos šalis per Klaipėdos jūrų uostą. Dėl to deramasi su Švedijos ir Suomijos bendrovėmis.

www.DELFI.lt
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
|Populiariausi straipsniai ir video
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(0 žmonių įvertino)
0

Pokyčiai Vilniaus senamiestyje keičia pavėžėjų darbą: ilgesnės kelionės – didesnė kaina (29)

Vilniaus senamiestyje įsigaliojus naujai kilpinio eismo tvarkai keitėsi ne tik ten įsikūrusių...

Oro linijos „Emirates“ ketina atleisti iki 9 tūkst. darbuotojų

Oro linijos „Emirates“ koronaviruso pandemijos metu jau atleido apie dešimtadalį savo darbo...

Visuomenei pristatyti „Rail Baltica“ atkarpos Šveicarija-Žeimiai projektiniai pasiūlymai (7)

Už europinės geležinkelio vėžės „Rail Baltica“ projektą įgyvendinanti bendrovė „ RB...

Vairuotojų laukia dar vienas pokytis: techninės apžiūros kainos turėtų didėti (244)

Pavasario pradžioje Susisiekimo ministerija siūlė, kad nuo birželio 1 d. techninės apžiūros...

„Linava“: Mobilumo paketas apribos Lietuvos vežėjų patekimą į ES rinką (19)

Europos Parlamentui patvirtinus vežėjų veiklos griežtinimą numatantį Mobilumo paketą, Lietuvos...

Top naujienos

Po Karbauskio „valstiečių“ sprendimo jaučiasi kaip gavęs šlapiu skuduru per veidą (16)

Penktadienį, liepos 10 d., Vilniuje daugiau kaip tris valandas posėdžiavusi Lietuvos valstiečių...

Miško gėrybės – jau ant prekystalių: pirmosios kainos gali išgąsdinti (1)

Sakoma, bijai vilko, neik į mišką. Tačiau šiais laikais labiau nei pilkiai gąsdina erkės. Tad...

VMI gyventojus ragina pasiimti 50 mln. Eur: kitaip pinigai nukeliaus į biudžetą (80)

Valstybinė mokesčių inspekcija ( VMI ) pirmadienį informavo, kad per pastaruosius penkerius metus...

Ant stalo – dar vieno draudimo atšaukimas nuo rugsėjo (54)

Vyriausybė trečiadienį svarstys Kultūros bei Švietimo, mokslo ir sporto ministerijų siūlymą...

Koronavirusą pramanu vadinęs 30-metis vyras mirė pabuvojęs COVID platinimo vakarėlyje (215)

30-ies metų amžiaus pacientas mirė pabuvojęs vadinamajame COVID vakarėlyje. Jis manė, kad...

Gavęs sąskaitą vilnietis nustebo: už lemputės pakeitimą – beveik 40 eurų (37)

Santariškių gyventojas pasidalijo žinia, kad gegužę daugiabučio namo garaže būsto...

Šimtai tiki Londono lietuvio pramanais apie COVID-19: saugiausia vieta – po žeme (69)

Pastarosiomis dienomis sąmokslo teorijomis įtikėję asmenys dalinasi vienu įrašu, kurį...

Transliacija / Alfas vienas gamtoje. Uogienė grilyje su pomidorais ir klasikiniai patobulinti iešmeliai jūsų šeimai bei draugams

Kadangi pomidorai yra uoga, iš jų išeina labai puiki uogienė ! Nepatikėsite, kaip ją paprasta...

Temstant pakelkite akis į dangų: išvysite įspūdingus sidabriškuosius debesis ir kometą

Liepos naktimis šiaurinėje padangėje galima išvysti slaptingą, į šiaurės pašvaistę panašų...

Račkauskas prabilo apie nutrauktą tyrimą: tapo dar akivaizdžiau, kad jis buvo pradėtas rinkimams (1)

Panevėžio miesto meras Rytis Mykolas Račkauskas sako, kad teisėsaugai pranešus apie...

|Maža didelių žinių kaina