Prieš pateikimą balsavo 5 Seimo nariai, už - 30, susilaikė - 51. Po balsavimo Seimas nutarė grąžinti įstatymo projektą tobulinimui.

Įstatymo projekte siūloma įtvirtinti, kad pavėžėjai negali priimti atsiskaitymų grynaisiais pinigais, vežimo organizatoriams numatomi atitinkami įpareigojimai dėl informacijos pateikimo Mokesčių inspekcijai. Dėl garantijų keleiviams užtikrinimo numatyta, kad pavėžėjai turi turėti komerciniam keleivių pervežimui privalomą civilinės atsakomybės draudimą.

J. Razma taip pat siūlo pavėžėjų automobilius ženklinti taip pat, kaip ir įprastus taksi automobilius.

Pasak jo, įvedus automobilių, kuriais vykdoma pavėžėjimo paslauga, identifikavimo priemones bus užkirstas kelias išvengti nustatyto techninės apžiūros periodiškumo automobiliams, vežantiems keleivius komerciniais tikslais. Tuo pačiu bus palengvinta kontroliuojančių tarnybų veikla, kuri šiuo metu praktiškai neįmanoma.

Seimo nario manymu, eismo saugumui taip pat pasitarnautų reikalavimas pavėžėjams turėti bent 2 metų vairavimo stažą.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (8)