Patvirtintame nutarime numatoma, kad prastos būklės kelio ruožų remonto ir priežiūros suma, kurią valstybė sumokės privačiam investuotojui, negali būti didesnė nei 169,3 mln. eurų.

Už nutarimą balsavo 67 Seimo nariai, prieš - 13, susilaikė - 20. Susisiekimo ministro Rimanto Sinkevičiaus teigimu, konkreti remonto kaina paaiškės po to, kai bus paskelbtas viešasis konkursas ir atplėšti pasiūlymų vokai.

Vyriausybės siūlymu, valstybės ir privataus sektoriaus partnerystė turėtų trukti 13 metų, kaip anksčiau yra sakęs R. Sinkevičius, remonto ir priežiūros darbai apims kelio ruožą nuo 21,5 iki 93,6 km - iš viso kiek daugiau nei 72 km.

Kelio projektavimo ir rekonstrukcijos darbai turėtų trukti trejus metus, dar 10 metų privatus investuotojas kelią prižiūrėtų. Privatus investuotojas į Vilniaus-Utenos kelią turėtų investuoti 67 mln. eurų.

Pasirinkus investuotoją, remonto darbus numatoma pradėti 2016 m., o užbaigti 2019 m.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (29)