Anot Airijos oro linijų, bendrovės valdyba jau pritarė planams vykdyti skrydžius per Atlantą, tačiau perspėjo, kad tam, jog šie planai taptų realybe, gali prireikti iki penkerių metų.

„Tokiems planams realizuoti prireiks įsigyti tolimojo nuotolio skrydžiams tinkamų orlaivių, o tam gali prireikti ketverių-penkerių metų“, – sakė oro linijų atstovas BBC.

Pirmą kartą apie savo planus rengti skrydžius per Atlantą „Ryanair“ paviešino 2008 metais. Oro linijos pranešė pradėjusios derybas su lėktuvų gamintojais dėl tolimojo nuotolio lėktuvų įsigijimo, tačiau detalesnės informacijos neatskleidė.

„Europos klientai nori pigiau keliauti į JAV, to paties nori ir amerikiečiai, keliaujantys į Europą. Todėl tokias tendencijas vertiname kaip loginį žingsnį Europos rinkoje“, – sakė oro linijų atstovas.

Bendrovė tikisi pasiūlyti galimybę oro keliu sujungti 12-14 Europos miestų su tiek pat JAV miestų.

Šiuo metu transatlantinių maršrutų rinkoje tradiciškai dominuoja tokios oro linijos, kaip „British Airways“ ir „American Airlines“.

Osle įsikūrusi pigių skrydžių bendrovė „Norwegian Air Shuttle“ skrydžius į JAV atlieka nuo 2013 metų, tačiau neseniai ji pirmą kartą per aštuonerius metus patyrė nuostolių. Anot bendrovės, nuostolius lėmė išlaidos, susijusios su jos plėtra JAV rinkoje, įskaitant ir ginčus su JAV priežiūros institucijomis.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (13)