Laikraščio šaltiniai pabrėžia, kad ši problema visiškai neturi įtakos saugumui.

Sutrikimas pastebėtas per 12 dienų trukusią SSJ apžiūrą. Šaltinis paaiškino, kad daviklį reikia perkelti į kitą vietą, o kol kas duotos rekomendacijos, su kokiomis programomis geriausiai eksploatuoti lėktuvą.

Artimųjų nuotolių keleivinis lėktuvas „ Sukhoi Superjet 100“ skirtas gabenti iki 98 keleivių 4,4 tūkst. kilometrų atstumu. Pirmasis „ Sukhoi Superjet 100“ buvo pristatytas 2007 m. rugsėjo 26 d. Komsomolsko prie Amūro gamykloje. Tame pačiame mieste 2008 m. gegužės 19 d. jis sėkmingai pirmą kartą pakilo į orą.

Laineris turi pakeisti šiuo metu eksploatuojamus „Tu-134“ lėktuvus. 2011 m. balandžio 19 d. pirmas serijinis „Superjet 100“ buvo perduotas užsakovui – Armėnijos įmonei „Armavia“. Per pirmą mėnesį lėktuvas skraidė apie 168 valandas, pergabeno 2 885 keleivius ir nuskrido iš viso 85 800 kilometrų.

Lėktuvus gamina kompanija GSS, jos akcininkai yra holdingas „ Sukhoi“ (75 proc.) ir „World’s Wing SA“ (25 proc.).

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją