Bendra sutarties vertė yra 422,6 mln. eurų, iš kurių EITP įnašas sudarys 353,9 mln. eurų arba 85 proc., o likusius 15 proc. finansuos trijų Baltijos valstybių vyriausybės.

Susitarimą pasirašė Europos klimato, infrastruktūros ir aplinkos apsaugos vykdomoji įstaiga (CINEA), Estijos ekonomikos ir susisiekimo ministerija, Latvijos susisiekimo ministerija, Lietuvos susisiekimo ministerija ir „Rail Baltica“ bendra Baltijos šalių įmonė „RB Rail AS”.

„Šiandien gyvename padidėjusio ekonominio neapibrėžtumo laikais, kurį lemia geopolitinė krizė, nuolatiniai kainų svyravimai ir nepastovus statybinių medžiagų prieinamumas, todėl kaip niekada svarbu užtikrinti glaudų trijų Baltijos šalių partnerių tarpvalstybinį bendradarbiavimą, kad projektas „Rail Baltica“ būtų įgyvendintas ir išliktų tarp prioritetinių Europos Sąjungos greitųjų geležinkelių infrastruktūros projektų.

„Rail Baltica“ jau nebėra būtinybė, tai – pareiga, o suteiktas papildomas finansavimas leis mums pasiekti svarbiausius tikslus ir toliau tęsti „Rail Baltica“ statybą ir pristatymą kaip vieningą Baltijos šalių projektą“, – sakė Agnis Driksna, „RB Rail AS“ vadovas ir valdybos pirmininkas.

Didelė šio finansavimo suma, numatyta globaliam projektui „Rail Baltica“, bus pridėta prie jau turimo 2014–2021 m. finansinio laikotarpio, pagal kurį „Rail Baltica“ įgyvendinimui skirta daugiau nei 1,2 mlrd. eurų, iš kurių 85 proc. skyrė EITP.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją