aA
Centrinė miesto dalis ir Aleksotas priešinguose Nemuno krantuose praeiviams bei dviratininkams gali būti pasiekiami greičiau ir patogiau – pėsčiųjų tiltais. Kauniečiai kviečiami iš arčiau susipažinti su architektūriniais pasiūlymais, kaip galėtų atrodyti tiltai, jungiantys Karaliaus Mindaugo prospektą bei H. ir O. Minkovskių gatvę su Nemuno sala, rašoma Kauno m. savivaldybės pranešime.
Pristatyti pėsčiųjų tiltų į Nemuno salą projektai
© Architektų vizualizacija

Kauno architektūros ir urbanistikos taryba surengė Pėsčiųjų tiltų per Nemuno upę nuo Aleksoto iki salos ir nuo salos iki Karaliaus Mindaugo prospekto atvirą projekto konkursą. Taip siekiama suartinti abu Nemuno krantus ir dar labiau paskatinti pietinės miesto dalies plėtrą.

Pasak architektų, naujasis tiltas padidintų Nemuno salos integralumą su centrine Kauno miesto dalimi ir taptų rimtu postūmiu kairiajame Nemuno krante veikiančioms įmonėms, pastūmėjant jas keistis ir puoselėti plačiai atsiveriantį kraštovaizdį.

„Dvigubas tiltas apjungs istorinį ir šiuolaikinį miesto centrą su kitais reikšmingais objektais. Nemuno sala – ne vien rekreacinė erdvė, bet ir būsimo Nacionalinio mokslo ir inovacijų centro vieta. Kitame krante turime įspūdingą M. K. Čiurlionio koncertų centro projektą. Taigi patogus susisiekimas tarp jų svariai prisidės prie tolesnės miesto plėtros ir vystymo“, – sakė Kauno miesto tarybos narys architektas prof. Jonas Audėjaitis.

Konkursui pateikti 7 projektai, kurie nuo liepos 18 d. iki rugpjūčio 14 d. eksponuojami Architektų namų palėpėje (Vilniaus g. 22-1A, Kaune). Viešas projektų pristatymas visuomenei įvyks ten pat liepos 30 d. 15 val. Renginyje dalyvaus recenzentai – architektai Gediminas Jurevičius ir Martynas Marozas bei ekspertai – hidrologas Antanas Dumbrauskas ir tiltų konstruktorius Saulius Zadlauskas.

Liepos 31-ąją projektus vertins specialiai sudaryta komisija, kurios sudėtyje – pripažinimą pelnę žinomi Lietuvos architektai. Pagrindiniai vertinimo kriterijai – urbanistinis integralumas ir originalios architektūrinės idėjos, o taip pat inovatyvumas bei statinio atitiktis darnaus vystymosi principui. Ne paskutinėje vietoje ir projektavimo paslaugų kaina.

Konkurso laureatams numatytos premijos. Pirmos vietos laimėtojui – 8 tūkst. eurų, o 2-5 vietas užėmusių darbų autoriams bus skirta atitinkamai nuo 6 iki 1 tūkst. eurų. Su konkurso nugalėtoju bus sudaryta sutartis dėl projektavimo paslaugų pirkimo.

Kauno savivaldybė konkurso sąlygose buvo numačiusi, kad projektavimo paslaugų kaina, įskaitant statinio projekto priežiūrą, negali viršyti 400 tūkst. eurų, o bendras abiejų tiltų ir jiems skirtų takų per Nemuno salą projektavimo ir statybos biudžetas gali siekti iki 8 mln. eurų.

Visus pėsčiųjų tiltų projektavimo konkurso pasiūlymus galima pamatyti Lietuvos architektų sąjungos Kauno skyriaus interneto svetainėje.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Dėl stipraus snygio „Finnair“ atšaukia skrydžius

Stiprus snygis ketvirtadienį gali sutrikdyti Helsinkio oro uosto darbą, todėl oro linijų bendrovė...

„Lietuvos geležinkelių“ pajamos pernai perkopė pusės milijardo eurų ribą (5)

„Lietuvos geležinkeliai“ praėjusiais metais gerino visus pagrindinius veiklos rodiklius. Daugiau...

Lietuva planuoja trauktis iš Transeuropinio geležinkelio projekto (12)

Lietuva ketina nutraukti dalyvavimą Transeuropinio geležinkelio (TER) projekte. Vyriausybė...

„Lietuvos geležinkeliai“ pradeda „Rail Baltica“ teritorijų planavimą (3)

„Lietuvos geležinkeliai“ pradeda europinės vėžės „Rail Baltica“ teritorijų planavimo...

Vokietijos oro uostuose dėl streiko atšaukti šimtai skrydžių

Streikuojant didesnio darbo užmokesčio reikalaujantiems apsaugos darbuotojams, aštuoniuose...

Top naujienos

Karbauskis dėl prezidento rinkimų turi ir abejonių: jei taip, tai turėsime problemą (701)

„Kandidatas, kurį mes patvirtinsime savo suvažiavime, taps Lietuvos Respublikos prezidentu“, -...

Linkevičius apie krizę Britanijoje: vyksta iškilmingas viešas šalies niokojimas (168)

„Kad ir kaip baigtųsi Brexitas , Europa jau bus kitokia – ji sukrėsta“, – taip dabartinės...

Orai: permainos nesibaigia

Šiandien, ketvirtadienį, Lietuvos orus lems aktyvus Atlanto ciklonas. Naktį praslinkęs šiltasis...

Theresa May atlaikė nepasitikėjimo balsavimą, tačiau parlamentas toliau aklavietėje atnaujinta 21.18 (124)

Didžiosios Britanijos parlamentas trečiadienio vakarą po ilgų debatų balsavo dėl pasitikėjimo...

Giedraitį nustebino ir sirgaliai, ir naujas treneris: buvo keista, kad ant manęs nerėkia (7)

Rokui Giedraičiui buvo sunku įsivažiuoti, bet kai įkrito keistas tritaškis „nuo lentos“,...

Nuo tuberkuliozės niekas neapsaugotas: lėtai progresuojančia ir labai pavojinga liga galima užsikrėsti bet kur simptomai (41)

„Niekas nepasaugotas nuo tuberkuliozės. Kiekvienas kvėpuojantis gali ja užsikrėsti, – sako...

Vėl gedimą patyręs Juknevičius: šiandien dirbome mechanikais – apmaudu (8)

Antanui Juknevičiui ir Dariui Vaičiuliui, „Craft bearings“ ekipažui, 9-asis Dakaro greičio...

Devintą dieną Dakare finišą pasiekė visi lietuviai: vieni skrido, kiti – klimpo ir gedo atnaujinta 20.41 val. (431)

Dakaro ralyje – 9-oji diena ir finišas, rodos, ranka pasiekiamas. Tačiau lenktynių organizatoriai...

Per pratęsimą palūžęs „Rytas“ nusileido ALBA komandai su puikiu Giedraičiu (159)

Vilniaus „Ryto“ (1/2) komanda Europos taurės „Top-16“ etape patyrė antrąjį pralaimėjimą...

Trečiojoje „Eurovizijos“ atrankoje – netikėtas „120“ sprendimas ir nauji komisijos favoritai (29)

Trečiadienio vakarą LRT Didžiojoje studijoje buvo filmuojama nauja nacionalinės...