Minėtame name gyvenantis Romeo Dragūnas prisiminė, kad sumaištis prasidėjo prieš šešerius metus, kai buvo pradėtas rengti geležinkelio infrastruktūros plėtros projektas.

„Atėjo tokie vyrai, geodezininkai, pradėjo kažką matuoti, ir jie man sako: čia namo neturėtų būti. Bet mūsų namas ir medžiai čia stovi nuo 1950 metų. Mums pasirodė labai keista. Juk kelias pagal planus bus nutiestas vos už 2 m nuo mūsų namo sienos. Iškelti mūsų nežada, o pagal patvirtintą projektą, gyventi ten negalime, nes prie namo privažiavimo nelieka, kadangi bus kasama 4 m gylio duobė ir statomas keturių eilių automobilių kelias, nebeliks vandens, elektros", – „Klaipėdai" pasakojo R. Dragūnas.

Detaliojo plano projekto vadovas Remigijus Šimkus dienraščiui sakė, kad minimo namo dokumentai buvo neteisingai sutvarkyti, įsivėlusi Registrų centro klaida. Todėl detaliojo plano rengimo metu apie būsimą rekonstrukciją gyventojai nebuvo informuoti.

„Vasarotojų g. 2D namas atsiduria prie pat sankryžos, kur susikirs būsimoji gatvė ir geležinkelis. Į geležinkelio apsaugos zoną jis nepatenka. Apsauginė garso sienelė bus statoma geležinkelio sklype, toks sklypas yra registruotas. Labai abejoju, ar bus koreguojamas detalusis planas, nes yra geležinkelio keliai, nuo jų iki tvoros turi būti išlaikytas atstumas, todėl ji atsiras gana arti to namo. Nežinau, kaip šitą problemą išspręsti. Kažkada buvo padaryta klaida, kai leido gyventojams ten privatizuoti butus, nes tokiu atstumu nuo geležinkelio gyvenamasis namas negali stovėti“, - komentavo jis.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (25)