Kaip teigiama „AutoTyrimų“ pranešime, nors šis nuosmukis yra pastebimai mažesnis, negu buvo balandį (67,3 proc.), gegužę (54 proc.) ar birželį (39,3 proc.), rinka vis dar jautė koronaviruso pandemijos pasekmes. Atsigavo ir reeksportas, kuris išlieka reikšmingu rinkos veiksniu.

Liepą asmeninių automobilių registravimas sumažėjo 5 proc., iki 3,3 tūkst. vnt., o lengvųjų komercinių transporto priemonių apimtis smuko 35,3 proc., iki 224 vnt.

Liepą mažiausiai automobilių buvo įregistruota pačią pirmąją dieną, kai įsigaliojo naujas transporto priemonių registracijos mokestis – liepos 1 dieną įregistruota tik 60 automobilių.

Sausį-liepą Lietuvoje įregistruota 22 tūkst. naujų lengvųjų automobilių – 26,5 proc. mažiau nei atitinkamu laikotarpiu praėjusiais metais.

Automobilių taršos mokestis įsigaliojo nuo liepos 1 dienos, primena ELTA.

Kaip nurodo „Regitra“, registruojant lengvuosius ir lengvuosius krovininius automobilius taikomas registracijos mokestis priklausomai nuo degalų rūšies ir kai išmetamo anglies dioksido kiekis viršija daugiau nei 130 gramų kilometre.

Mažiausias mokestis turėtų siekti 13,5 euro, didžiausias – 540 eurų.

Mokestis taikomas, kai automobilis yra registruojamas pirmą kartą (registruojant naują arba įvežtą iš užsienio), keičiasi jo valdytojas ar po išregistravimo jis yra registruojamas iš naujo. Šiuo mokesčiu nebus apmokestinti istoriniai automobiliai.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (1)