Interviu Ženevos automobilių parodos metu, C. Tavaresas tikino, kad praeityje pačios gilioje krizėje buvusios kompanijos „Peugeot Citroen“ patirtis gali būti itin naudinga.

Tada koncerną gelbėti ėmėsi Prancūzijos valdžia bei privatūs investuotojai iš Kinijos.

„Pozicija, kurią mūsų kompanija užima, yra tokia: esame čia tam, kad padėtume. Mes manome, kad galime padėti, nes patys prieš ketverius metus buvome analogiškoje situacijoje. Buvome sunkioje finansinėje pozicijoje, bet sugebėjome iš jos išsikapstyti“, – naujienų agentūrai „Associated Press“ teigė C. Tavaresas.

Koncerno vadovas supranta, kad „Opel“ ir „Vauxhall“ vėl pasiekti pelną nebus lengva.

„Opel-Vauxhall“ praradimus fiksuoja pastaruosius 10 metų ir kasmet praranda po milijardą eurų. Visi kartu turime suvokti, kad tai yra problema“, – kalbėjo C. Tavaresas.

Pirmadienio pareiškime apie sandorį su „General Motors“, „Peugeot Citroen“ paskelbė, kad iki 2026 m. kasmet tikisi sutaupyti po 1,7 mlrd. eurų.

Dėl artėjančio „Brexit“ manoma, kad labiausiai pažeidžiamos yra „Vauxhall“ gamyklos Didžiojoje Britanijoje.

Tačiau C. Tavaresas teigia, kad „Brexit“ faktorius perkant „Opel“ ir „Vauxhall“ buvo „marginalus“.

Jis taip pat tikina norįs pardavinėti „Opel“ automobilius už Europos ribų.

„General Motors“ tokių planų niekada nepuoselėjo.

„Būtent čia situacija darosi įdomi. Jei sugebėsime pagerinti savo išlaidų konkurencingumą gamyboje, pirkimuose ir inžinerijoje (...) tuomet galėsime pardavinėti „Opel“ ir „Vauxhall“ automobilius už Europos ribų, o tai reiškia, kad gamyklos turės daugiau darbo“, – savo ambicijas dėstė C. Tavaresas.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (7)