Asociacijai priklauso 28 Europos oro linijos, tačiau reikalingus duomenis apie atšaukiamus skrydžius bei užtrukusią bagažo kelionę pateikė ne visos bendrovės. Kompanijos buvo vertinamos pagal skrydžius žemyne ir tarpžemyninių maršrutų aptarnavimą. Lietuvos oro linijų bendrovės šiai organizacijai nepriklauso.

Kaip rašo verslo svetainė biznews.lv, asociacijos pranešime teigiama, kad dauguma atvejų, kuomet bagažo kelionė užtrunka ilgiau nei keleivių, baigiasi be didelių konfliktų: 85 procentais kartų užlaikyti daiktai šeimininką pasiekia per 48 valandas.

Geriausiai bagažą gabena „Air Malta” (iš 1000 bagažo vienetų vidutiniškai tik 4,6 kelionės tikslą pasiekia vėliau už keleivius), „Turkish Airlines” (4,8 atvejo) ir „Croatia Airlines” (8 atvejai).

Pirmi tarp vėluojančiųjų

Labiausiai vėluoja Portugalijos kompanijos „TAP Portugal” gabenamas bagažas (35,1 atvejo), „British Airways” keleivių daiktai (30 atvejų) bei „Alitalia” gabenami lagaminai ir krepšiai (27,6 atvejo). Portugalijos oro linijos asociacijos sudarytame sąraše tarp labiausiai vėluojančiųjų atsidūrė ne kartą.

Vertinant atidėtus trumpo ir vidutinio nuotolių maršrutus kompanijos buvo suskirstytos į dvi kategorijas: į vėluojančias pakilti ir vėluojančias atskristi į paskirties vietą.

Punktualiausia - bendrovė „Luxair” (87,6 procento atvejais lėktuvai atskrenda laiku), „KLM Royal Dutch Airlines” teko antroji vieta (86,4 procento), „Austrian Airlines”– trečios pagal punktualumą (85 procentai). Blogiausiai pažadus tesėti sekasi „British Airways” (58,8 procento lėktuvų kelionės tikslą pasiekia laiku), „Spainair” (57,6 procento) ir „TAP Portugal” (54,6 procento).

Dažniausiai laiku pakyla „Tarom Romanian Airlines” lėktuvai (89,3 procento), „Luxair” (89 procento) ir „CSA Czech Airlines” (88 procentai). Blogiausi pagal šį rodiklį „Olimpic Airlines” (60,4 procento atvejų reisai prasideda pagal tvarkaraštį), „Air Malta” (59,4 procento) ir „TAP Portugal” (56,4 procento).

Pasirinkimas ilgam skrydžiui

Tolimaisiais reisais skrendantys „Austrian Airlines” lėktuvai kelionės tikslą dažniausiai pasiekia punktualiai (84,3 procento), kiek mažiau punktualūs „CSA Czech Airlines” (83,9 procento) ir „bmi” (79,6 procento) laineriai. Dažniausiai vėluoja „Brussels Airlines” (43 procentai lėktuvų atskrenda laiku), „TAP Portugal” (31,8 procento) ir „Spainair” (29,9 procento).

Į tolimuosius skrydžius laiku dažniausiai išskrenda „CSA Czech Airlines” (91,3 procento), „Austrian Airlines” (82,2 procento) ir „bmi” (80,1 procento). Šio sąrašo pabaigoje „Spainair” (37,3 procento skrydžių prasideda pagal tvarkaraštį), „Brussels Airlines” (33,8 procento) ir „TAP Portugal”.