Didžiosios oro linijų bendrovės pradėjo pardavinėti bilietus „paskutinės klasės“ vietoms, kurios yra per prastos, kad būtų priskirtos „ekonominei“ klasei.

Nors terminas „paskutinė klasė“ nėra oficialus, ekspertai teigia, kad oro linijų bendrovės šiuo terminu įvardija sėdimąsias vietas, kurios yra prastesnės net už ekonominę klasę.

Kai kurios „paskutinės klasės“ vietos gali būti prie tualetų ar pačiame lėktuvo gale. Tačiau kai kurios iš jų gali būti tos pačios ekonominės klasės vietos: skirtumas tik tas, kad keleivis sulauks mažiau paslaugų lėktuve ir mažiau lankstumo.

Keleiviai, įsigiję „paskutinės klasės“ vietas, negali pakeisti savo skrydžio datos be papildomo mokesčio, atgauti sumokėtus pinigus už bilietą ar iš anksto rezervuoti vietą lėktuve. Jiems netgi gali būti suteikiamas atskiras pagalbos telefono numeris negu brangiau mokantiems keleiviams.

Tokie bilietai iš dalies buvo įvesti tam, kad konkuruotų su tokiomis pigių skrydžių bendrovėmis kaip „Ryanair“ ir „EasyJet“.

Pigių skrydžių keleiviai jau yra įpratę mokėti už skrydžio atšaukimą, bagažą, brangų maistą lėktuve ir kitas paslaugas.

Nors oficialiai visose oro linijų bendrovėse nėra ketvirtosios klasės, avialinijos jau pradėjo glaudžiau montuoti sėdynes (tai leido atsirasti terminui „galvijų klasė“) ir siūlyti pigesnius bilietus keleiviams, kurie nori atsisakyti tam tikrų paslaugų.

Štai „British Airways“ tiems keleiviams, kurie skrenda tik su rankiniu bagažu, jau pradėjo siūlyti bilietus be jokių papildomų paslaugų.

Delta Airlines“ įsteigė panašius – „pagrindinės ekonominės“ klasės – bilietus, kurie neleidžia susigrąžinti sumokėtų pinigų ar pasirinkti papildomų paslaugų.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (130)