Seimo Ekonomikos komitetas antradienį pritarė tokiai Kelių priežiūros ir plėtros programos finansavimo įstatymo pataisai. Ją paruošė komiteto pirmininkas konservatorius Kazys Starkevičius. Už balsavo šeši komiteto nariai, vienas buvo prieš, o susilaikė du.

„Dydžio nenustatome – gali būti ir 1 proc., gali ir daugiau. Jis nebus reguliuojamas“, – komiteto posėdyje teigė K. Starkevičius.

Jeigu Seimas pritars, nauja tvarka galios Birštono, Druskininkų, Palangos ir Neringos savivaldybėms.

Šios savivaldybės tokiu atveju galėtų dalintis 2 proc. Kelių priežiūros ir plėtros programos lėšų. Pusę lėšų joms būtų paskirstoma po lygiai, kita dalis – pagal tai, kiek per 12 mėnesių suteikta nakvynių apgyvendinimo įstaigose.

K. Starkevičius po posėdžio BNS teigė, kad toks įpareigojimas yra teisingas

„Gaus 2 proc. tada, kai bus įsivedę infrastruktūros mokestį. Dabar jie baksnoja, kad keliai blogi, o patys neprisideda. Patys investuotojai turėtų prisidėti“, – BNS teigė parlamentaras.

K. Starkevičiaus teigimu, mokestį būtų galima nustatyti pagal kvartalų vietą: „Prie jūros gali nustatyti didesnį mokestį“.

Tuo metu liberalas Andrius Bagdonas priekaištavo, kad pataisai skubama pritarti, neišdiskutuotas jos poveikis.

„Įstatymai, kuriuos turės vykdyti savivaldybės, nepriiminėjami buldozerio metodu“, – komiteto posėdyje teigė jis.

Seimas jau baigia įteisinti naują Kelių priežiūros ir plėtros programos paskirstymą – numatoma, ka lėšos bus planuojamos trejiems metams į priekį, o sąmatą tvirtins Vyriausybė.

Parlamentarai nesutiko, kad papildomai būtų finansuojami šešių priemiestinių, vadinamųjų žiedinių savivaldybių – Alytaus, Kauno, Klaipėdos, Panevėžio, Šiaulių bei Vilniaus rajonų – vietiniai keliai.

Šaltinis
Temos
Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo neleidžiama.
BNS
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (1)