Pasak Palangos savivaldybės administracijos Verslo ir turto skyriaus vyriausiojo specialisto Kosto Jakubausko, Viešųjų pirkimų komisija rinksis ir spręs, ką daryti toliau.

"Jei ir šįkart neatsiras norinčiųjų dalyvauti konkurse, jis gali būti atidėtas iki pavasario, taip pat gali keistis prieplaukos nuomos kaina. Galutinį atsakymą turi pateikti komisija", - teigė jis.

Neatmetama galimybė išnuomoti prieplauką už simbolinį vieną litą.

Pagal nuomos konkurso sąlygas verslininkai tilto prieplauka galėtų naudotis penkerius metus. Pradinis metų nuomos dydis - 12 744 litai.

Pirmuosius du kartus šių metų pradžioje prieplauką siūlyta išsinuomoti už 25,4 tūkst. litų per metus. Tokią kainą nustatė 45 metrų ilgio prieplauką įvertinę nepriklausomi turto vertintojai.

Tačiau net ir perpus mažesnė kaina laivyba užsiimančių įmonių nesugundė.

Visus išgąsdino konkurso sąlyga, pagal kurią penkeriems metams prieplauką prie tilto išsinuomojusi įmonė savo lėšomis ją privalėtų sutvarkyti pagal Valstybinės vidaus vandenų inspekcijos reikalavimus: seklumas pažymėti plūdurais, įrengti švartavimosi įrangą ir specialius atitvarus keleivių saugumui užtikrinti. Taip pat tektų rekonstruoti ir pačią prieplauką. Jos medinėms dalims labai pakenkė sūrus jūros vanduo, o metalines - paveikė korozija.

LŽ duomenimis, tokie darbai galėtų kainuoti ne mažiau kaip 100 tūkst. litų. Investuotos lėšos grįžtų tik tokiu atveju, jei čia, be leidimo švartuoti laivus ir plukdyti poilsiautojus, būtų leista vykdyti ir kitokią veiklą. Pavyzdžiui, teikti viešojo maitinimo paslaugas.

Tačiau Palangos savivaldybės administracija tam priešinasi. Esą pėsčiųjų tiltas tokioms paslaugoms teikti yra per siauras ir nepritaikytas. Nebent verslininkai kavinę įrengtų laive.

Prieš ketverius metus viena Klaipėdos įmonė laivu "Giruliai" organizavo keliones iš uostamiesčio į Palangą ir atgal. Tačiau ši paslauga nesulaukė didelio susidomėjimo.