„Džiaugiuosi, kad būtent susisiekimo srityje įgyvendinamas pirmasis viešosios ir privačiosios partnerystės projektas, kurio naudą pajus ir Palangoje gyvenantys žmonės, ir krovinius pervežančių transporto priemonių vairuotojai. Šis aplinkkelis išspręs automobilių srauto problemą“, – Vyriausybės spaudos tarnybos pranešime cituojamas premjeras A. Butkevičius.

Didžiulė automobilių srautų problema ypač vargino vasaromis, nes iš Palangos išvažiuoti norinčių automobilių eilės nusidriekia kone nuo oro uosto ir užtvindo pagrindines kurorto gatves.

Aplinkkelį, kuris bus magistralinio kelio Klaipėda-Liepoja dalis, ties patyrusios transporto infrastruktūros statybos bendrovės – „Kauno tiltai“ ir „Šiaulių plentas“. Kitų metų pavasarį bus atlikti kelio ženklinimo ir kiti su eismo saugumu susiję darbai, o nuo 2015 m. gegužės 1 d. aplinkkeliu jau bus leidžiamas transporto eismas.

Nutiestas aplinkkelis 23-ejus metus bus prižiūrimas privačiomis lėšomis: bus vykdoma kelio eksploatacinė prižiūra, du kartus kelias bus remontuojamas. Valstybė už atliktus darbus ir suteiktas paslaugas pradės mokėti nuo trečiųjų projekto įgyvendinimo metų ir atlygį išmokės per 23-jus metus. Viso projekto įgyvendinimo kaina yra 123,6 mln. litų.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (18)