aA
Vakarų Lietuvos gyventojai ir toliau lieka eliminuoti iš pigių skrydžių rinkos, o Palanga jų žemėlapiuose - tarsi Bermudų trikampis, užkampis.
Palangos oro uostas, SM nuotr.

Vasaros sezoną pradedantys šalies oro uostai giriasi naujienomis, tarp kurių - ir naujos pigių skrydžių bendrovių kryptys. "Ryanair" pristatė, kokius naujus miestus bus galima pasiekti iš Vilniaus ir Kauno. Apie naujus skrydžius iš Lietuvos pranešė šios bendrovės konkurentė "Wizz Air".

Abi šias kompanijas sieja ir tai, kad jos dairosi į Palangą. "Wizz Air" dar 2012 metais paskelbė, kad yra arti susitarimo dėl skrydžių iš Palangos į Londoną, o kovo pabaigoje "Ryanair" vadovybė prisipažino, kad su kurorto oro uostu derybos vyksta šiuo metu, bet konkrečių sutarimų dar nėra pasiekta. Kažkodėl atrodo, kad ir nebus.

Palanga jiems - nepasiekiama, tarsi drovi mergina, bijanti bet kokio kontakto su patyrusiu oro vežėju, nors abipusė trauka yra, abi pusės tik ir kalba apie naudą. Juolab kad už milijonus litų modernizuotas oro uostas per metus gali aptarnauti apie 300 tūkst. keleivių, o geriausiais laikais Palangoje nesulaukta nė pusės šio skaičiaus. Tarptautinis Palangos oro uostas, kurio pavadinime norėta įterpti žodį "Klaipėda", o dabar jis jungiamas prie Vilniaus, atrodo kaip pustuštis pakelės kioskas, kad ir kaip jį bevadintum.

Neabejojama, jog skrydžiai tomis kryptimis, kuriomis emigravo didžiausios masės, šią statistiką pagerintų - visiems tik geriau būtų. Gal ne tik emigrantai, jų giminaičiai, bet ir turtingi turistai atskristų.

Bet taip nėra.

Kodėl, neaišku. Anksčiau pasiteisinimas buvo pinigų stygius, bet kai Klaipėdos regiono savivaldybės naujam maršrutui reklamuoti atidėjo 400 tūkst. litų, padėtis nepasikeitė. Vėl kažkas dėl kažko nesusitarė, nors visi nori - premjeras, susisiekimo ministras, regiono miestų merai deklaruoja, jog yra už.

Patikėkite, Vakarų Lietuvos gyventojai irgi už, bet kol vyksta bevaisės derybos ir skamba tuščios kalbos, labiausiai kenčia jie, negalintys pasinaudoti galimybe pigiau skraidyti į užsienio šalis. Kodėl? Todėl, kad susumavus išlaidas lėktuvo bilietui ir kelionei iki artimiausio oro uosto - šiuo atveju Kauno - skrydis tampa ne toks ir pigus, kelionė pabrangsta beveik 120 litų. Tik dėl to, kad kažkas kažkur neranda sprendimų.
O gal oro uostai konkuruoja tarpusavyje dėl tų pačių keleivių srautų ir jiems į tai nusispjaut.

Beje, tarp didžiųjų galvų yra manančių, kad Lietuvai trijų oro uostų per daug. Airija - tiek dydžiu, tiek gyventojų skaičiumi į Lietuvą panaši valstybė, bet joje veikia penki oro uostai, kuriuos galima pasiekti pigių skrydžių bendrovės lėktuvais, ten jie kažkodėl kursuoja kaip vietinio susisiekimo autobusai.

Taigi, galimybė yra, tik mūsiškių didžiosiose galvose gal proto per mažai tai įgyvendinti.

Įvertink šį straipnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
(0 žmonių įvertino)
0
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

„Vitras-S“ atsiėmus ieškinį, „Lietuvos geležinkeliai“ galės tęsti konkursą

Estijos geležinkelių paslaugų grupės „ Skinest Rail “ valdomai geležinkelių tiesimo ir...

„Latvijos geležinkelių“ vadovas: pamažu perimame Baltarusijos krovinius iš Lietuvos (11)

Daugėja atvejų, kai Baltarusijos užsienio prekybos krovinių savininkai renkasi ne Klaipėdos, o...

Masiulis: neaišku, kaip Vaitkus spręs uosto tarifų ir geležinkelių reikalus (4)

Susisiekimo ministras sako, kad padėtis dėl Klaipėdos uosto vadovo Arvydo Vaitkaus yra labai...

Nuo 2020-ųjų benzine biodegalų turės būti ne mažiau kaip 10 proc. (7)

Seimas pakeitė iki šiol galiojančius reikalavimus dėl biodegalų maišymo į benziną – pritarė...

Vyriausybė pritarė siūlymui iki 563 mln. eurų didinti šių metų kelių finansavimą (2)

Vyriausybė pritarė siūlymui, kad keliams šiemet gali būti paskirstyta 563 mln. eurų. Vyriausybė...

Top naujienos

Skvernelio ir Grybauskaitės konfliktas atsidūrė prokremlinės žiniasklaidos taikinyje: dalį žodžių prigalvojo, dalį nutylėjo (219)

Į prezidentus kandidatuojančio premjero Sauliaus Skvernelio ir dabartinės šalies vadovės Dalios...

Jasikevičius: tai, kas vyksta su „Žalgiriu“, yra gražu (1)

Trys pergalės iš eilės ir keturios per pastarąsias penkerias rungtynes. Tokią statistiką...

Ekspertė paaiškino, kaip galima investuoti į NT: kada pinigai grįš su kaupu?

Apie tai, kur geriausia investuoti, reikia ilgai sukti galvą, gerai viską apskaičiuoti ir apgalvoti...

ES lyderiai spaudžia ir perspėja britus: viskas bus daug sunkiau (2)

Europos Sąjungos lyderiai ketvirtadienį didino spaudimą Didžiosios Britanijos parlamentui paremti...

Darbuotoja dėl 300 eurų pakilo į kovą su viena didžiausių Lietuvos įmonių (94)

Kovo 13 dieną AB „ Lietuvos geležinkeliai “ (LG) pralaimėjo darbo ginčo bylą dėl jubiliejaus...

Skvernelio raginimo atsistatydinti sulaukęs VSTT vadovas: tokios galimybės nesvarstau (8)

Vyriausiajai tarnybinės etikos komisijai nustačius, kad Valstybinės saugomų teritorijų tarnybos...

Ekspertas: Nazarbajevo kelias – vienas iš nedaugelio Putinui likusių variantų (30)

Nursultanas Nazarbajevas , Kazachstano prezidentas nuo 1990 m., sulaukęs 78-erių pareiškė...

Kepenis kalbėdamas apie skiepus pratrūko: vienuolikos metų norime paskiepyti nuo paleistuvystės Veryga nepritaria Kepeniui, bet nesipyks (143)

Kai visoje Europoje ir Lietuvoje – tymų protrūkis , o mūsų šalyje kasdien sužinoma apie...

Kurį naudotą automobilį geriausia pirkti, kad pavažinėjus pavyktų brangiai parduoti (60)

Prieš pirkdami naudotą automobilį žmonės domisi ne tik specifiniais tam tikro modelio ypatumais,...

Pasitikrinkite, ar jūsų vaikas savarankiškas: šios savybės išduoda, kad auklėjate teisingai

Dažnas, išgirdęs tokį klausimą, turėtų nemažai atsakymų: nuo aukšto vaiko intelekto (IQ),...