Pigių skrydžių bendrovė „Germanwings“ tvirtina, kad jos lėktuvas žemę pasiekė pavėlavęs mažiau nei 3 valandas, todėl jokios kompensacijos keleiviams nepriklauso.

ES Teisingumo teismas tvirtina, kad lėktuvo vėlavimas keleiviams aktualus iki pat tos akimirkos, kai jie išlipa iš lėktuvo.

Už vėlavimą, siekiantį 3 valandas ar daugiau, keleivis gali reikalauti 250 eurų (863 Lt) kompensacijos.

Bylos „Germanwings“ prieš Ronny Henningą išaiškinime ES Teisingumo teismas teigia: atvykimo laiko sąvoka, kuri naudojama vertinant vėlavimo trukmę, dėl kurios pretenzijas vėliau gali teikti keleiviai, kalba apie momentą, kai atidaromos bent vienos lėktuvo durys“.

Ketvirtadienį teismo priimtas sprendimas tiesiogiai susijęs su „Germanwings“ skrydžiu iš Zalcburgo į Kelną/Boną, tačiau jis bus privalomas visai ES. Austrijos teismas ES Teisingumo teismo paprašė išaiškinti tikslią sąvokos „atvykimo laikas“ apibrėžtį.

ES kompensacijos tvarka taikoma keleiviais, išvykstantiems iš bet kurio ES valstybių narių oro uosto arba keleiviams, atvykstantiems į Sąjungą su ES oro vežėju arba iš Islandijos, Norvegijos bei Šveicarijos.

Skrydis, dėl kurio ir kilo neaiškinimų, vėlavo 2 valandas ir 58 minutes. Skelbiama, kad iki akimirkos, kai buvo atidarytos vėluojančio orlaivio durys, praėjo ilgiau nei 3 valandos.

Jeigu trumpų skrydžių lėktuvas vėluoja 3 valandas ar ilgiau, keleiviai gali reikalauti po 250 eurų (863 Lt) kompensacijos. Jeigu vėluoja ilgo skrydžio (1500 kilometrų ar daugiau) lėktuvas, priklauso mažiausiai 400 eurų (1381 Lt) kompensacija.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (10)