Kaip DELFI dėstė keleivė, visą naktį žmonėms buvo pranešama apie vis naują pakilimo laiką, kol galiausiai skrydis buvo nukeltas į sekmadienį, 16 val.

Nurodoma vėlavimo priežastis – lėktuvo gedimas.

Moteris teigia pasipiktinusi, koks vyravo atsainus požiūris į klientus.

„Keleiviai turėjo išsikovoti vandens ir pusryčių. Su „Ryanair“ klientais nebuvo net reguliariai komunikuojama per garsiakalbius. Daug mažų vaikų praleido naktį tiesiog miegodami ant plikų grindų. Mišinėlių, sauskelnių ar kitokių reikmenų net nebuvo pasiūlyta“, - dėstė moteris.

Taip su žmonėmis neturi būti elgiamasi“, - emocingai aiškino keleivė.

Moteriai prireikė medikų

Kitas keleivis Andrius pasakojo, kad iš pradžių viskas vyko įprastai – niekas nesignalizavo, kad įvykiai pasisuks tokia dramatiška linkme.

„Į oro uostą atvykome apie aštuntą valandą vakaro, nes skrydis turėjo įvykti kiek po dešimtos. Oro uosto patalpose vyravo 35 laipsnių karštis, bet tai niekis su tuo, kas laukė lėktuve - užfiksavau 42 laipsnius. Blogiausia, kad apie pusę keleivių sudarė vaikai. Lėktuve pralaukėme apie 40 minučių, kai mums pasakė, kad turime išlipti lauk – kažkas pajuto kažkokį negerą kvapą“, - pasakojo vyras.

Pasak jo, buvo paaiškinta, kad aptiktas lėktuvo gedimas, iš nuogirdų suprato, kad „Ryanair“ atsisakė jį pakeisti ir nurodė sutaisyti turimą.

„Grįžome į oro uostą, kur tvyrojo didžiulis karštis. Iš pradžių buvo pranešta, kad skrydis atidedamas pusvalandžiui, vėliau valandai ir taip toliau. Tik penktą valandą ryto pranešė, kad skrydis įvyks 16 val. (sekmadienį)“, - dėstė Andrius.

Nors buvo be proto karštą, žmonės, pasak Andriaus, iki 2 valandos nakties negalėjo nusipirkti net vandens – oro uoste veikiančios parduotuvės buvo uždarytos. Vėliau jas atidarius, žmonės bent jau galėjo atsigaivinti

Pasak jo, viena moteris su vaiku buvo nualpusi, teko kviesti medikus.

Šiek tiek reikalai pajudėjo apie 5 val. ryto, kai buvo aišku, kad skrydis atidedamas ilgesniam laikui. Tuomet keleiviams buvo išdalinti kuponai maistui ir gėrimams, taip pat pradėti registruoti keleiviai viešbučiui gauti.

„Registravo tik viena darbuotoja, tad nutįso didžiulė eilė. Maža to, užsiregistravus transporto laukėme valandą – tuomet su dar viena pora nusprendėme už savo pinigus išsikviesti taksi ir savarankiškai pasiekti viešbutį. Po valandos nuo atvykimo likę keleiviai iš oro uosto į viešbutį dar nebuvo atvykę“, - pasakojo Andrius.

Naujienų agentūra BNS nurodo, kad „Ryanair“ tikslesnės informacijos apie skrydžio atidėjimo priežastis ir apie keleivius neteikia.

Planuojame, kad skrydis „FR 7149“ iš Vilniaus oro uosto į Dubliną bus įvykdytas sekmadienį 16 val.

„Ryanair“ Lietuvoje skraido iš Vilniaus ir Kauno oro uostų.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (906)