„Dažniausiai jos sukonstruotos taip, kad būtų atsparios klaidoms. Tiesa, jomis skraidyti nėra taip malonu, nes jos daugeliu funkcijų riboja pilotą. Užsiimti komercija yra pakankamai brangu, nes vis tiek anksčiau ar vėliau tas prietaisas krenta, o jo kaina nėra maža”, - laidoje „Ryto espresso“ kalbėjo Š. Jasiukevičius.

Pasak jo, tokio orlaivio kaina gali svyruoti nuo kelių tūkstančių iki kelių šimtų tūkstančių litų.

„Tol, kol profesionaliai pradėsi skraidyti, reikia 2-3 orlaivius sudaužyti. Man irgi taip buvo, aš irgi mokiausi savarankiški skraidyti apie du metus, per tą laiką orlaivį sudaužiau du kartus”, - kalbėjo jis.

„Dabar rinkoje žada atsirasti naujiena – bepiločių orlaivių mokykla Lietuvoje, veiks gal net tarptautiniu mastu. Tai galbūt bus tikimybė gauti profesionalią pagalbą, mokantis skraidyti ir net bepiločio orlaivio diplomą”,- sake Š. Jasiukevičius.

Bepiločius orlaivius galima naudoti komerciniais tikslais – filmuoti, daryti nuotraukas iš aukštai – juos naudoja ir kariškiai bei pramogauti norintys žmonės.

Visą laidos „Ryto espresso“ įrašą klausykite čia.