Ši žiema Berlyne buvo viena tamsiausių: skaičiuojama, kad per trijų mėnesių laikotarpį nuo gruodžio pradžios iki vasario pabaigos saulėtos buvo tik 96 valandos. Tačiau vienoje vietoje šviesos netrūko: moderniame Berlyno oro uoste dėl techninių gedimų negalima išjungti šviesos, praneša „Spiegel“.

„Mes dar nesame iki galo sutvarkę apšvietimo sistemos“, – sako oro uosto techninis direktorius Horstas Amannas.

Tačiau oro uosto veiklą stabdo ne tik techniniai gedimai. Iš pradžių buvo planuota, kad oro uostas savo veiklą pradės 2011 metų spalį, tačiau jo atidarymas netikėtai buvo atidėtas dėl netinkamos saugumo įrangos. Nuo to laiko kilo daugybė problemų, susijusių su statybos nesklandumais, projektavimo klaidomis ir techniniais trikdžiais. Bet to, abejojama, ar pastato dydis nėra per mažas.

Šiuo metu nėra paskelbta atidarymo data, tačiau H. Amannas planuoja atidarymo dieną nustatyti iki metų pabaigos. Iki tol reikia atlikti dar labai daug darbų: technologiškai pažangiausias oro uostas susiduria su statybos problemomis. Pastato sienos ir lubos buvo pragriautos siekiant patikrinti laidus ir ventiliacijos sistemą.

Pasigirdo siūlymų, kad visas oro uosto pastatas turėtų būti nugriautas ir pastatytas iš naujo, nors H. Amannas sako, kad tokia mintis yra „visiška nesąmonė“.

Tik atlikus išsamų pastato įvertinimą, tęsis jo statybos.

Problemų kyla ir su oro uosto generalinio direktoriaus paieškomis.

„Aš jau pradedu nerimauti dėl savo vasaros atostogų“, – juokauja H. Amannas. Jis juokais pridūrė, kad šiuo metu ieškoma kvalifikuotų darbuotojų, kurie neišsigąstų iššūkio dirbti statant oro uostą ir ieškant jame šviesos išjungimo mygtuko.