Iškilmingoje ceremonijoje Berlyne, kurioje dalyvavo 400 verslo ir politikos atstovų, žurnalistų bei sportininkų, garbingas prizas buvo įteiktas Akirai Kijimai, „Mitsubishi Motors Corporation” produktų vystymo padalinio direktoriui.

„Bild am Sonntag” skaitytojai konkurso pradžioje atrinko automobilius kiekvienoje kategorijoje, kuriuos vėliau vertino komisija. Su „Colt” mažų automobilių klasėje susirungė „Fiat Idea”, „Kia Picanto”, „Lancia Musa”, „Peugeot 1007”, „Renault Modus” ir „Smart Forfour”. „Colt” skaitytojams ir komisijos nariams paliko geriausią įspūdį. Itin palankių atsiliepimų sulaukė automobilio surinkimo kokybė, universalumas, komfortas, salono erdvė ir patogiai išdėstyti valdymo prietaisai.

Nepriklausoma komisija buvo sudaryta iš 24 garsių autoekspertų, profesionalių lenktynininkų ir kitų žymių visuomenės veikėjų. Lenktynininkai vertino automobilio dinamiką ir valdymą, o patyrę ekspertai – surinkimo kokybę, saugumą, išlaidas techniniams aptarnavimams ir poveikį aplinkai. Įžymybės atsižvelgė į tokias savybes kaip išorės ir vidaus dizainas, komfortas, salono erdvė ir kaina.

Nuo 1976 m. „Axel Springer” leidyklos rengiamas „Auksinio vairo” konkursas šiemet buvo organizuojamas jau 29-ąjį kartą. Tai prestižinis konkursas, sulaukiantis itin didelio populiarumo ir atgarsio visuomenėje. Savaitraštis „Bild am Sonntag” pasiekia 10.8 mln. skaitytojų, leidinio tiražas – 2.1 mln. egzempliorių.

Anksčiau „Mitsubishi” yra gavęs 3 „Auksinio vairo” apdovanojimus. 1984 m. jį iškovojo „Galant”, 1988 m. - antros kartos „Colt”, o 1992 m. – visureigis „Pajero”.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją