Pagrindinė – “Metų automobilio’2006” – nominacija atiteko vienam populiariausių vokiškų automobilių - jau šeštosios kartos “Volkswagen Passat”.

Įvertino vokiškąjį racionalumą

“Volkswagen Passat” – vienas populiariausių automobilių pasaulyje. Įvairių jo modifikacijų nuo konvejerio nuriedėjo jau beveik 14 milijonų.

Tačiau ne įspūdingas skaičius ar didžiulis automobilio populiarumas imponavo dešimties narių vertinimo komisiją, kurią sudarė įvairių šalies dienraščių, žurnalų ir televizijų žurnalistai, rašantys automobilizmo temomis.

“Geriausias kokybės ir kainos santykis, platus servisų tinklas, į naująjį “Volkswagen Passat” montuojami net aštuoni naujausi, ekologiški ir taupūs benzininiai bei dyzeliniai “Volkswagen” gamintojų varikliai patenkins net labiausiai azartišką vairuotoją, o erdvus ir patogus salonas – nemenkas privalumas šeimyniškam žmogui”,- taip naująjį Lietuvos kelių karalių charakterizavo vienintelė dailiosios lyties atstovė vertinimo komisijoje, žurnalo “Laima” vyriausioji redaktorė Gitana Bukauskienė.

“Visapusiškai geras automobilis, galintis būti vidutinės klasės etalonu. Plačiausios variklių ir modifikacijų galimybės leidžia pirkėjui rinktis labiausiai jo poreikius tenkinantį variantą. Intriguojantis vidaus dizainas, nerealiai platus veikiančių atstovų tinklas Lietuvoje”, - tokie “Lietuvos ryto” žurnalisto Mindaugo Griniaus argumentai “Volkswagen Passat” simpatijų barometrui.

“Tradiciškai patogus, racionalus, elegantiškas ir visapusiškai išbaigtas automobilis. Džiugina ir jo stilistinis atsinaujinimas, ko neįmanoma nepastebėti bei neįvertinti”, - taip apie “Volkswagen Passat” atsiliepė “AutoMoto” redaktorius Linas Butkus.

Naujajam “Volkswagen Passat” esminių priekaištų neturėjo ir nė vienas iš likusių kitų vertinimo komisijos narių. Todėl šis vokiškas, jau noriai perkamas ir Lietuvoje automobilis, buvo įvertintas 74 balais. “VW Passat” pripažintas geriausiu ir visus ateinančius metus galės didžiuotis garbingiausia “Metų automobilio’2006” karūna.

Lijo tikras prizų lietus

Antroje vietoje liko trečiosios kartos “Renault Clio”, kurį vertinimo komisijos nariai apdovanojo 67 balais. Beje, vertinimo procedūros pradžioje, kurios eigą konkurso finalinio vakaro dalyviai ir svečiai stebėjo tiesiogiai, šis automobilis pirmavo ir tik rinkimų pabaigoje smuktelėjo į antrąją vietą.

Trečioji vieta pripažinta “Lexus IS 250” automobiliui, kuriam atiteko 47 balai. Jis pranoko 41 balu įvertintą BMW 330 ir 21 balą pelniusį “Hyundai Getz”.

Tačiau šis korėjietiškas automobilis pelnė daugiausia šalies žmonių simpatijų “Tautos automobilio’2006” rinkimuose, kuriuos surengė interneto vartai www.takas.lt. Šią garbingą nominaciją tradiciškai įsteigia Lietuvos autoverslininkų asociacija, kurios prezidentas Stasys Brundza šį prizą įteikė “Hyundai Getz” automobilį pristačiusios “Vytaro” bendrovės vadovui Romualdui Požėrai.

“Metų visureigio’2006” nominacija atiteko japoniškam “Toyota Hilux” bekelių galiūnui, pranokusiam irgi pagarbos vertus “Nissan Pathfinder” bei “Jeep Grand Cherokee”.

Konkurso finalinio vakaro metu lijo tikras prizų, kuriuos įsteigė renginį remiančios bendrovės, įvairių leidinių redakcijos ir net pavieniai asmenys, lietus.

“Moterų aistros objektas” – taip pavadintą nominaciją įsteigė populiaraus žurnalo “Laima” redakcija. Nors daugelis finalinio vakaro dalyvių užsidegę įrodinėjo, jog moterų aistros objektu tegali būti vyrai, redakcijos atstovų nuomonė buvo kitokia. Šis prizas atiteko B klasės “Mercedes Benz” automobiliui.

Jau ne pirmus metus dienraštis “Kauno diena” ryžtasi įvardyti labiausiai išsiskiriančiu dizainu pasižymintį, gražiausią konkurso automobilį. Šįkart dienraščio atstovas Renaldas Gabartas paskelbė “Kauno dienos” verdiktą – kauniečio skulptoriaus Danieliaus Sodeikos sukurtas įspūdingas Angelo prizas atiteko “Lexus IS 250” automobiliui.

Beje, trečiąją vietą konkurse laimėjusiam “Lexus IS 250” atiteko dar keli vertingi bei įsimenantys prizai, kurie įteikti automobilį pristačiusios bendrovės “Autotoja” vadovui Vytautui Naujaliui.

Konkursą remiančios bendrovės “Ventus Nafta” generalinis direktorius Laimonas Lukočius “Lexus IS 250” paskyrė prizą “Už techninę pažangą”, o verslininkas S.Brundza, įsteigęs savo prizą saugiausiam automobiliui, juo nominavo irgi “Lexus IS 250”.

Žurnalo “Auto rinka” įsteigtas sportiškiausio automobilio prizas atiteko japoniškam “Mitsubishi Colt CZT”, o ekonomiškiausio, kurį steigia “Autoekspresas” – “”Hyundai Getz”.

Šiemet pirmą kartą Lietuvos žurnalistų rengiamų konkursų “Metų automobilis” istorijoje dienraštis “Panevėžio balsas” surengė ir “Geidžiamiausio automobilio Aukštaitijoje” rinkimus, kuriuose, pasak dienraščio atstovo Tomo Sauliaus Povilaičio, šio regiono gyventojai buvo labai aktyvūs. O geidžiamiausias Aukštaitijoje pasirodė beesąs BMW 330.

Tapo jau gražia tradicija “Metų automobilio” konkursų finaliniuose vakaruose įvardyti ir “Metų vairo’2005” nominacijos laureatus. Šį prizą Lietuvos žurnalistų autoklubas skiria automobilių sportininkui, rezultatais ir elgesiu labiausiai garsinusiam šalies vardą užsienio lenktynių trasose. Šiemet “Metų vairas” atiteko šalies ralio meistrams Dariui Vilimui ir Žilvinui Žeromskui.

Lietuvos automobilių sporto federacijos prezidentas Romas Austinskas prizą už nuopelnus garsinant automobilių sportą skyrė Lietuvos žurnalistui klubui, neišskirdamas nė vieno jo nario nuopelnų.

Kyla renginio populiarumas

Finalinio vakaro metu Lietuvos žurnalistų autoklubo prezidentas Valdas Juozas Vilūnas, nuoširdžiai padėkojęs visiems renginio rėmėjams, pasidžiaugė, jog “Metų automobilio” konkursų populiarumas tolydžio kyla. Didėja susidomėjimas juo tiek tarp automobilius pristatančių bendrovių, tiek tarp šalies gyventojų.

Renginį populiarino nemenko masto konkurso reklaminė kampanija, kartu su didžiausiais šalies dienraščiais bei rėmėjais išplatintas automobilius pristatantis plakatas, nauji konkurse dalyvaujantys automobiliai pristatyti visuomenei, kurios dėmesio susilaukė ir ištisą savaitę vaizdingose Birštono apylinkėse vykusi bandymų stovykla. Jos rėtį praėjo visi be išimties konkursui pateikti 20 automobilių - trečiosios serijos BMW, “Hyundai Getz”, “Hyundai Sonata”, “Kia Rio”, “Lexus IS 250”, “Mazda5”, B klasės “Mercedes Benz”, “Mitsubishi Colt CZT”, “Renault Clio III”, “Seat Leon”, “Subaru Impreza”, “Volkswagen Golf Plus”, “Volkswagen Jetta” ir “Volkswagen Passat” bei du garsiojo prancūzų - japonų “trejetuko” atstovai “Peugeot 107” ir “Toyota Aygo” bei atskiroje visureigių kategorijoje rungęsi “Jeep Grand Cherokee”, “Nissan Pathfinder”, “Toyota Hilux” ir “Ssang Yong Rodius”.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją