aA
Valstybės valdomų „Lietuvos geležinkelių“ vadovas Mantas Bartuška sako, kad trečiadienį atidaryta bendrovės atstovybė Lenkijoje rodo įmonės posūkį į Vakarus.
Mantas Bartuška
© DELFI / Kiril Čachovskij

„Senoji vadovybė daugiau gal žiūrėjo į Rytų pusę, o mes matome, kad ir Vakaruose galime pasiekti labai daug“, – žurnalistams trečiadienį Varšuvoje sakė įmonės generalinis direktorius, dalyvavęs atstovybės atidaryme.

„Atstovybė Lenkijoje spręs ir infrastruktūros, ir krovinių klausimus, ir keleivių klausimus“, – pridūrė jis.

Atidarytoje atstovybėje šiuo metu dirba vienas žmogus – jos vadovas Robertas Komaras. „Lietuvos geležinkeliai“ teigia šiuo metu ieškantys antro darbuotojo.

Pasak M. Bartuškos, naujoji įmonės atstovybė padės greičiau derėtis su lenkais dėl galimybės atidaryti jungtį tarp Vilniaus ir Varšuvos. Jo teigimu, taip pat bus paprasčiau užtikrinti „Rail Baltica“ projekto įgyvendinimą.

Šiuo metu Lietuvą ir Lenkiją jungia europinė vėžė, ji nuo 2016 metų naudojama keleiviams iš Kauno į Balstogę vežti. Šiemet tikimasi suderinti grafikus, kad keleiviai, persėdę Balstogėje, galėtų nuvykti traukiniu iki Varšuvos. Šiuo geležinkeliu taip pat gabenami kroviniai.

Šeštokuose esančiame terminale kroviniai gali būti perkrauti nuo vadinamosios plačiosios vėžės ant europinės ir toliau judėti į Vakarų Europą. „Lietuvos geležinkelių“ duomenimis, praėjusiais metais per Šeštokus vyko 35 proc. daugiau krovinių, nei 2016 metais.

M. Bartuška teigė, kad šios jungties potencialas auga, nes „Lietuvos geležinkeliai“ galėtų perimti dalį šiuo metu sunkvežimiais į Vakarų Europą vežamų krovinių.

„Šį krovinių potencialą galima perduoti geležinkeliams“, – sakė bendrovės vadovas.

„Lietuvos geležinkeliai“ pastaruoju metu taip pat siekia perimti dalį krovinių iš Kinijos.

Lenkijos infrastruktūros ministro pavaduotojas Andrzejus Bittelis BNS teigė, kad atidaryta „Lietuvos geležinkelių“ atstovybė yra gerėjančių Lietuvos ir Lenkijos santykių simbolis.

„Tai reiškia ne tik geografinį, bet ir bendradarbiavimo suartėjimą“, – sakė politikas.

„Lietuvos geležinkeliai“ taip pat turi atstovybes Rusijoje, Baltarusijoje, Kinijoje ir Kazachstane.

BNS
It is prohibited to copy and republish the text of this publication without a written permission from UAB „BNS“.
Populiariausios nuomonės
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Kiemą iškniso ir dingo: neįmanoma net išeiti iš laiptinės, priversti lipti per kaimynų tvoras (2)

Socialiniame tinkle „Facebook“ tauragiškiai įvedė naują madą – apie problemas praneša...

Vokietija nepasieks 1 mln. elektromobilių savo keliuose tikslo iki 2020 metų (4)

Vokietija nepasieks savo tikslo iki 2020 metų keliuose turėti 1 mln. elektromobilių, trečiadienį...

Pradėtas „Rail Baltica“ projekto auditas (4)

Lietuvos aukščiausioji audito institucija, Latvijos valstybinė audito institucija ir Estijos...

„Scania“ pasirinko Lietuvą – mūsų keliuose testuos vandenilio technologijas

Švedijos koncernas „ Scania “ CV AB kartu su savo atstovu Lietuvoje UAB „Scania Lietuva“ ir...

Latvijos oro linijų bendrovė „airBaltic“ gali pasiekti rekordą (10)

Latvijos oro linijų bendrovė „airBaltic“ per šių metų vasaros sezonąperskraidino 18...

Top naujienos

STT paskelbė statistiką apie gimines savivaldybėse: reakcija stulbinanti (95)

Specialiųjų tyrimų tarnyba ( STT ) birželį paskelbė analizę, kuri rodo, kad beveik penktadalis...

Kiemą iškniso ir dingo: neįmanoma net išeiti iš laiptinės, priversti lipti per kaimynų tvoras (2)

Socialiniame tinkle „Facebook“ tauragiškiai įvedė naują madą – apie problemas praneša...

Į Lietuvą atvykę italai smarkiai nustebo: manėme, kad čia visi vilki treningus ir mušasi (1)

Tą rytą prieš skrydį mano draugai italai , Pietro ir Simone, net nesudvejoję, apsiavė...

Kova įsisiūbuoja: Skvernelis į Lietuvą vilioja 12 užsienio prekybos tinklų (360)

Jau kitą savaitę Vyriausybėje bus praskleistas paslapties šydas ir įvardintos konkrečios...

DELFI nufilmavo, kas vyksta Labanoro girioje: prieš įsigalint draudimui kirsti griūva aukščiausios pušys (193)

Pastarosiomis dienomis Labanoro girioje daugiau miškavežių nei grybautojų. Šiuo metu šioje...

Lietuviai nuo alkoholio priklausomybės gydėsi ir prieš 200 metų: vaistų atsigabendavo net iš Nikaragvos (31)

Priklausomybės ligos ir jų gydymas Lietuvoje – apipintas diskusijomis, mitais ir baime, o...

Indrė Makaraitytė. Karšta žarijų duobė Gitanui Nausėdai – tylioji dauguma, kuri prieš gėjų teises (256)

Gitanas Nausėda net pačiam sau turbūt netikėtai sugalvojo, kad vienos lyties asmenų...

Ko neparodė TV kameros: po viešo Gražulio atsiprašymo sekė kitas susitikimas, po kurio palangiškė negali ramiai miegoti (84)

Nuo pat pirmosios skandalo dienos žinomas politikas Petras Gražulis ir palangiškė Birutė...

Suvalkiečiai kasa bulves – pirmosios vagos džiugina, bet yra ir baimių

Vilkaviškio rajone prasidėjo bulviakasis. Pirmasis derlius džiugina, tačiau baiminamasi, kad...

Žvilgsnis į dabartinių pradinukų ateitį: profesijos, kurių visi vaikysis 2030-aisiais (4)

Moksleivių profesinio orientavimo projektas būsiu_ tęsia straipsnių ciklą apie ateities...