Nuo kovo 7 d. iki balandžio 21 d. visi perkantys kuro už 30 Lt ir daugiau turėjo gauti lipduką, o iki balandžio 30 d. surinkęs jų dešimt nusipirkti norimą skėtį.

Tačiau įmonės tinklalapyje pranešta, kad lipdukų dalijimas stabdomas balandžio 11 d.

Nesėkmingai skėtį bandantis nusipirkti vilnietis Saulius (pavardė redakcija žinoma – DELFI) pasakojo jau kovo 31 d. užsukęs į vieną iš degalinių Vilniuje norimo skėčio negavo. Tuomet degalinės operatorius nuramino, kad dar bus prekių papildymas.

Tačiau praėjusį šeštadienį iš kito degalinės operatoriaus sužinojo, kad skėčiai baigėsi, likę tik vaikiški.

„Šeštadienį pirkau kurą ir paprašiau lipdukų, operatorius klausia, kam man lipdukai, jei skėčių nebėra. Tai ir nebeėmiau lipdukų. Kas čia per akcija? Šiandien kitoje degalinėje jau sužinojau, kad galima registruotis telefonu ir laukti, kol atveš“, – pasakojo jaunuolis.

Viršijo lūkesčius

„Lukoil Baltija“ Marketingo vadovė Ingrida Ivanauskienė DELFI žadėjo, kad visi surinkę lipdukus gaus skėčius, tačiau teks palaukti keletą mėnesių – iki rugpjūčio arba rugsėjo.
„Kadangi prekės yra tikrai išskirtinės, jų buvo pagamintas ribotas kiekis. Beje, apie tai, kad skėčių kiekis yra ribotas, buvo viešai skelbiama nuo akcijos pradžios. Vis dėlto, siekdami patenkinti visų, norinčių įsigyti skėčius, poreikius, toliau registruojame kiekvieną į mus dėl skėčio besikreipiantį klientą. Taip pat įsipareigojame per kaip įmanoma trumpesnį laiką užtikrinti trūkstamų modelių pakartotinę gamybą. Visi klientai bus informuoti asmeniškai apie galimybę gauti užsakytą skėčio modelį“, – tvirtino ji.

Pašnekovė pripažino, kad susidomėjimas gerokai viršijo lūkesčius. Tačiau užsakytų prekių kiekio neatskleidė.

„Kai sumanėme daryti skėčių akciją su garsiu Lietuvos dizaineriu, nusimatėme pakankamai didelius prekių kiekius. Tikėjomės, jog visiems mūsų klientams užteks norimų modelių. Iki praėjusios savaitės pabaigos, iš tiesų, turėjome visus skėčių modelius ir su kiekvienu skėčių pageidaujančiu klientu bendravome asmeniškai, užtikrindami, jog jį pasiektų būtent pageidaujamas modelis. Tačiau akcijos sėkmė viršijo mūsų lūkesčius: šios savaitės pradžioje jau buvome pardavę daugiau 80 proc. visų turimų skėčių“, – komentavo I. Ivanauskienė.

Nubaudė už klaidinančią reklamą

DELFI primena, kad kovą Konkurencijos taryba skyrė 20 tūkst. Lt baudą bendrovei „Lukoil Baltija“ ir 1 tūkst. LT baudą įmonei „Tūta“. Įmonėms bauda skirta už klaidinančios reklamos skleidimą.

Atlikusi tyrimą Konkurencijos taryba nustatė, kad „Lukoil Baltija” ir „Tūta” vykdė reklaminę kampaniją „Sabonis 220”. Kampanijos sąlygose buvo nurodoma, kad pirkdami degalų ar kitų prekių „Lukoil” degalinėse už 30 ar daugiau litų vartotojai gauna akcijos lipdukus. Surinkus 15 lipdukų už ypatingą kainą galima įsigyti penkių rūšių prekių.

Tačiau akcijai net neįpusėjus, nebuvo galima įsigyti vienos iš reklamuojamų prekių.

Konkurencijos taryba pažymėjo, kad nors vartotojai buvo informuoti, jog prekių kiekis ribotas, tačiau įvertinę akcijos trukmę (apytiksliai trys mėnesiai) bei aplinkybę, jog lipdukų rinkimas gali užtrukti tam tikrą laiko tarpą, pagrįstai galėjo tikėtis, kad reklamos davėjas siūlomų prekių turės pakankamai ir kad jų nepritrūks dar neįpusėjus akcijai.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (136)