Pasak bendrovės, tai reiškia, jog visi kroviniai Lietuvoje elektrifikuotu geležinkelio ruožu bus vežami be šiltnamio efektą sukeliančių dujų.

„LTG Cargo“ nurodo, kad šiuo metu Centrinėje viešųjų pirkimų informacinėje sistemoje vykstančioje rinkos konsultacijoje su gamintojais yra derinama techninės priežiūros koncepcija ir techninės specifikacijos reikalavimai.

Įvertinus rinkos konsultacijos metu gautas pastabas ir pasiūlymus, bus atlikti būtini konkurso dokumentų pakeitimai, o šių metų antrąjį ketvirtį planuojama skelbti tarptautinį viešąjį pirkimą – preliminariai skaičiuojama, kad jo vertė sieks apie 200 mln. eurų.

„Mūsų planuojamos investicijos į elektrovežių įsigijimą bus ne tik į žaliojo kurso plėtrą Lietuvoje, bet ir į mūsų konkurencingumo sustiprinimą. Dyzeliną pakeitus elektros energija, užtikrinsime žalią krovinių pervežimą – pagrindine geležinkelių magistrale iki Klaipėdos kroviniai bus pervežami iš esmės su nuline tarša“, – sako „LTG Cargo“ generalinis direktorius Egidijus Lazauskas.

Bendrovės teigimu, atnaujinus riedmenų parką ir pajudėjus naujai elektrifikuotais ruožais, į aplinką per metus patenkančio anglies dioksido kiekį „LTG Cargo“ sumažins daugiau kaip 100 tūkst. tonų.
Sutartį dėl naujų lokomotyvų įsigijimo planuojama pasirašyti 2022 metų pirmąjį ketvirtį.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (7)